075 Маркетинг (магістратура)

МАГІСТР
Спеціальність 075 «Маркетинг»
Освітня програма «Маркетинг та міжнародна логістика»
Переорієнтація виробництва на споживача, його інтереси й переваги можлива лише за умов насичення ринку та здорової конкуренції. Тому, нині підприємствам необхідно налаштовуватись на маркетингову філософію бізнесу, на активну економічну й господарську діяльність з чітко сформованими цілями та адекватно обраними засобами для досягнення цих цілей.

Кожна сучасна організація ставить головне завдання — задоволення потреб тих груп населення, для обслуговування яких вона й була створена. Методи та інструменти маркетингу найкраще підходять для цього.

Нині на перший план висувається завдання організації підприємства таким чином, щоб її співробітники були зацікавлені в пошуку нових, більш ефективних засобів задоволення потреб споживачів. Особливої уваги заслуговує реалізація маркетингу відносно нових напрямів бізнесу. Тут вирішуються проблеми виходу на нові ринки і створення нової для компанії продукції.

🏦📚 Знання і вміння:

🔹розробляти маркетингові стратегії, вивчати смаки покупців з метою виявлення мотивів покупки задля просування товару;

🔹 досліджувати, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінювати ринок конкретних товарів та послуг, моніторити галузь, організовувати маркетингові дослідження, з’ясовувати потреби покупців, обробляти інформацію за допомогою спеціальних комп’ютерних програм, складати докладний маркетинговий звіт з аналітичними даними, порівняльними характеристиками, робити ринковий прогноз і розробляти рекомендації;

🔹координувати інтегрованими маркетинговими комунікаціями; управляти рухом товарів в логістичних ланцюгах поставок;

🔹організовувати перевезення вантажів різними видами транспорту; аналізувати ринок логістичних послуг;

🔹формувати оптимальний логістичний  ланцюг; організовувати міжнародні транспортні коридори.

“Творчість без стратегії називається мистецтвом.
Творчість зі стратегією називається маркетингом”.
Джефф Річардс

Посада Зарплатня, грн
Маркетинговий аналітик  18 000 грн
Інтернет-маркетолог 20 000 грн
Маркетинг-директор 33 600 грн
Керівник логістичного напрямку  27 500 грн
Продакт-менеджер  24 000 грн
Бренд-менеджер ЗП 18 000 грн
SMM-менеджер ЗП 15 000 грн
Трейд-маркетолог ЗП 18 000 грн
ПІБ ПОСАДА
Чорноморець Дар’я керівник відділу логістики
Коваль Ганна маркетинг-директор ювелірного дому «SOVA»
Язвінський Євген Agency Director в компании “Median ads & School”
Гайдукович Дмитро керівник центру підтримки підприємців в Дія.Бізнес І Одеса
Бостан Анна керівник SEO по роботі з клієнтами компанії Websearch, викладач Інтернет-маркетингу в комп’ютерній школі Hille
Мавров Станіслав маркетинг-директор міжнародної компанії «Украмарин»

Канал для абітурієнтів:

https://t.me/entrant_ml_oneu

 

Контактна особа:

к.е.н., доцент Жарська Ірина Олександрівна

(097) – 47 – 137 – 47 ( Телеграм)

Складові конкурсного балу при вступі
1. МТНК 0,5
2. Фахове вступне випробування 0,5

Ähnliches Foto