27 вересня студенти-першокурсники спеціальності «Маркетинг» з куратором доцентом О.В. Обнявко відвідали одне з найбільш передових підприємств нашого міста – ПАТ «Одескабель», яке є найбільшим виробником кабельно-провідникової продукції в Україні та одним з найбільших у Східній Європі.
Завдяки багаторічна досвіду роботи, проведення планомірної модернізації обладнання та постійному впровадженню інновацій, підприємство має все необхідне для проектування і виробництва найсучаснішої і технологічної продукції.
Начальник відділу кадрів підприємства Чернова Вікторія Іванівна докладно розповіла про історію компанії, вказала, які вимоги висуваються в сучасних умовах до кандидатів на роботу: володіння необхідними професійними компетенціями, постійний професійний розвиток кожного фахівця, здатність креативно мислити. Вікторія Іванівна наголосила, що підприємство гарантує своїм співробітникам стабільну заробітну плату і повний соціальний пакет.
Заступник директора з маркетингу та продажу ПАТ «Одескабель» Топорков Федір Васильович провів ґрунтовну екскурсію по виробничим підрозділам, показав технологію виробництва різної кабельної продукції на комплексі сучасного обладнання від провідних світових брендів: кабелів зв’язку, волоконно-оптичних кабелів, LAN-кабелів, радіочастотних кабелів, кабелів силових, нагрівальних кабелів.
Федір Васильович підкреслив, що ефективна система маркетингу дозволила підприємству закріпити лідируючі позиції в Україні і розширити географію присутності на ринках країн ЄС.
Сучасні маркетологи компанії повинні вміти: аналізувати динаміку продажів і управляти прогнозом продажів; порівнювати кілька варіантів маркетингових рішень і вибирати кращий; встановлювати пріоритети для проектів; знати сучасні методики маркетингу; самостійно формувати і ставити собi завдання, а не чекати чужих вказівок, бачити можливості поліпшення бізнесу та втілювати їх у життя; створювати нові ідеї і пропонувати кілька альтернатив для вирішення одного завдання. Також маркетологам важливо знати іноземні мови та особливості ділової етики різних країн світу.
На завершення бесіди Федір Васильович провів бліц-вікторину серед першокурсників для перевірки ступеня їх інформованості щодо підприємства та його діяльності. За пiдсумками проведеної вікторини переможцям були вручені сувеніри з логотипом компанії.