Полянська Ольга Євгеніївна

Полянська Ольга Євгеніївна викладач

💡Досягнення в професійній діяльності

📌Вища освіта: Одеський  інженерно-будівельний інститут,1987р., кваліфікація – архітектор, спеціальність архітектура, дизайн. 

📌Досвід роботи: Художник оформлювач, провідний архітектор, дизайнер. Стаж понад 25 років. Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт пов’язаних із створенням об’єкта архітектури Серія АА, №001180 виданий МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Дата видачі 7 лютого 2013р. Підтверджено у 2018р. Викладання рекламного дизайну 7років 

📌Дисципліни: Дизайн реклами. PR-заходи. Рекламний менеджмент. Рекламні технології.

📌Підвищення кваліфікації (вказати організацію та рік підвищення кваліфікації): Підвищення кваліфікації (стажування) ТОВ «ТЕЛСТРІМ», довідка від 26.12.2023р., «Маркетингова діяльність суб’єкта господарювання», 20.10.2023 – 20.12.2023, (180 академічних годин/6 кредитів ЄКТС.) 

📌Наукові інтереси: Рекламні технології. Рекламний дизайн. Архітектура та дизайн. Організація піар компаній. Рекламний менеджмент. Кольорознавства та психологія сприйняття кольору. Історія мистецтв.

📌Вибрані публікації (5-7 публікацій): 

  1. Полянська О.Є. Особливості викладання дисципліни «Дизайн реклами» у маркетологів. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку» (м. Одеса, 3-4 лютого 2022 р.) Одеса: ОНЕУ, 2022. С. 51-52. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14263
  2. Полянська О.Є. Виклики та методи сучасного дизайну реклами. Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Маркетинг: виклики та рішення» (21 квітня 2021). : Зб. наук. праць. Одеса, Видавничий дім «Гельветика», 2021. с. 43-46. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13000
  3. Іоргачова М.І., Тарасова К.І.,  Обнявко О.В.,   Полянська О.Є.,  Новак Г.В.  Ключові правила мерчандайзингу. The 1th International scientific and practical conference «Current issues of science and  integrated technologies» (January 10 – 13, 2023) Milan, Italy. International Science Group. 2023.799 p.URL:http://ir.librarynmu.com/bitstream/123456789/4995/1/E-Selectin.pdf
  4. Саєнсус М.А., Полянська О.Є., Берназ О.В. Вплив маркетингових стратегій на формування бренду: від ідеї до реалізації. Матеріали V Міжнародної науково-методичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку» 18 вересня 2023, Національний університет «Одеська політехніка». м. Одеса, Україна. 212 с. URL:https://economics.net.ua/files/science/suchasnyy_men/2023/SM_2023.pdf
  5. Полянська О.Є. Обнявко А.В. Тренди розвитку графічного дизайну.: зб. матеріалів ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях» Одеського національного економічного університету, 26-27 квітня 2023 р. Одеса : ОНЕУ, 2023. С. 186-188. http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16951

📌Контактні дані: Olga_polyanskaya@ukr.net

📌Посилання на профіль (Google Scholar та ORCID ID):