💡Досягнення в професійній діяльності
📌Вища освіта: Одеський інженерно-будівельний інститут,1987р., кваліфікація – архітектор, спеціальність архітектура, дизайн.
📌Досвід роботи: Художник оформлювач, провідний архітектор, дизайнер. Стаж понад 25 років. Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт пов’язаних із створенням об’єкта архітектури Серія АА, №001180 виданий МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Дата видачі 7 лютого 2013р. Підтверджено у 2018р. Викладання рекламного дизайну 7років
📌Дисципліни: Дизайн реклами. PR-заходи. Рекламний менеджмент. Рекламні технології.
📌Підвищення кваліфікації (вказати організацію та рік підвищення кваліфікації): Підвищення кваліфікації (стажування) ТОВ «ТЕЛСТРІМ», довідка від 26.12.2023р., «Маркетингова діяльність суб’єкта господарювання», 20.10.2023 – 20.12.2023, (180 академічних годин/6 кредитів ЄКТС.)
📌Наукові інтереси: Рекламні технології. Рекламний дизайн. Архітектура та дизайн. Організація піар компаній. Рекламний менеджмент. Кольорознавства та психологія сприйняття кольору. Історія мистецтв.
📌Вибрані публікації (5-7 публікацій):
- Полянська О.Є. Особливості викладання дисципліни «Дизайн реклами» у маркетологів. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку» (м. Одеса, 3-4 лютого 2022 р.) Одеса: ОНЕУ, 2022. С. 51-52. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14263
- Полянська О.Є. Виклики та методи сучасного дизайну реклами. Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Маркетинг: виклики та рішення» (21 квітня 2021). : Зб. наук. праць. Одеса, Видавничий дім «Гельветика», 2021. с. 43-46. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13000
- Іоргачова М.І., Тарасова К.І., Обнявко О.В., Полянська О.Є., Новак Г.В. Ключові правила мерчандайзингу. The 1th International scientific and practical conference «Current issues of science and integrated technologies» (January 10 – 13, 2023) Milan, Italy. International Science Group. 2023.799 p.URL:http://ir.librarynmu.com/bitstream/123456789/4995/1/E-Selectin.pdf
- Саєнсус М.А., Полянська О.Є., Берназ О.В. Вплив маркетингових стратегій на формування бренду: від ідеї до реалізації. Матеріали V Міжнародної науково-методичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку» 18 вересня 2023, Національний університет «Одеська політехніка». м. Одеса, Україна. 212 с. URL:https://economics.net.ua/files/science/suchasnyy_men/2023/SM_2023.pdf
- Полянська О.Є. Обнявко А.В. Тренди розвитку графічного дизайну.: зб. матеріалів ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях» Одеського національного економічного університету, 26-27 квітня 2023 р. Одеса : ОНЕУ, 2023. С. 186-188. http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16951
📌Контактні дані: Olga_polyanskaya@ukr.net
📌Посилання на профіль (Google Scholar та ORCID ID):