Стрій Любов Олексіївна

💡Досягнення у професійній діяльності

📌Вища освіта: УДАЗ ім. О.С. Попова ; 19. 06. 1995р ;

Диплом за спеціальністю 0710 – Економіка і управління у зв’язку, кваліфікацїі- інженер-економіст, м. Одеса,

📌Науковий ступень: доктор економічних наук, 

📌Тема дисертації та рік захисту: Тема докт. дисертації:  «Ринково-орієнтована система управління економічною діяльністю в галузі зв’язку» –  дис. на здобуття наук. ступеня доктора економічних наук: спец. 08.07.04. Економіка транспорту і зв’язку. Одеса, 2003р.  397 с. Інститут проблем ринку і економіко-екологічних досліджень НАН України.

📌Досвід роботи: 29

📌Дисципліни: Маркетинг, Міжнародний маркетинг,  Маркетингові комунікації, Основи наукових досліджень, Мікроекономіка, , Основи економічної теорії,  тощо

📌Підвищення кваліфікації (вказати організацію та рік підвищення кваліфікації):

  1. Міжнародний сертифікат №5653/ 20січня 2022року; від International Historical Biographical Institute (Dubai- New York- Rome-Jerusalem-Beijing) III Міжнародна программа підвищення кваліфікації «Нобелівський курс: «Нові знання, Ідеї, Досвід, Цінності. Компетентності»; Електрона пошта інституту: intership@whfpdubai.com 180год (6 кредитів) проходження з 03.12.2021р по 20.01 2022р.
  2. Міжнародний сертифікат  № 000010-EF від 01.06.2023р. (180 год.  6 кредитів) Karaganda Buketov University, Сертифікат № 000010-EF, тема: «Information and communication technologies in the digital economy: the socio-economic, political, psychological aspect and their impact on the education system», (період з 27.03.2023р. – 01.06.2023р;)

📌Наукові інтереси: концептуальні зміни та тенденції розвитку сучасного маркетингу, сучасні маркетингові комунікації. Маркетингові дослідження економічної діяльності підприємств.

📌Вибрані публікації (5-7 публікацій): 1стаття Web of Science Core Collection: 

  1. Striy L. A. Economic activity of enterprises   of telecommunication industry in conditions of implementation of the newst technologies / L. A. Striy, V. N. Orlov, L. A. Zaharchenko // Baltic Journal of Economic Studies. 2019. Vol. 5, № 1, 213-219. DOI: htps://doi.org/10.30525/2256-0742/2019-5-1-207-213.
  2. Стрій Л.О. Modern marketing management of entrepreneurship. Інфраструктура ринку.2021.№ 57.С.40-45.URL:http://www.market-infr.od.ua/uk/57-2021. Index Copernicus (для економічного напряму).065 др.aрк
  3. Striy Lyubov. (2021).The model of interrelation of the manufacturer with consumers and other participants in actual and virtual markets. Business Management, Economics and Social Sciences. Сonference proceedings. Agenda Publishing House LTD. London, United Kingdom, 2021, pp. 8-14. 

4 .Стрій Л.О., Бобровнича Н.С.(2022) Governance of intercommunication of the producer’s marketing with consumers and other market participants. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2022. №1 (34).(156-163) URL: http:// www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/vipusk-34-2022 Index Copernicus

  1. Striy Lyubov. (2021). Modern  marketinq management of entrepreneurship. Інфраструктура ринку. 2021, №57, с. 20-25. https://doi.org/10.32843/infrastruc57-5

 Розміщення на сайті НБУ ім. В.І. Вернадського: Інфраструктура ринку.

Index Copernicus: Indexed in the ICI Journal Master List.

Google Scholar: Інфраструктура ринку

  1. Lyubov Striy, Olena Chukurna, Ekaterina Tanashchuk. (2022)/ Dunamics of development of cash flows and trends in the market of telecommunications services in Ukraine. VUZF Review,7(2),pp97-106 DOI: 10.38188/2534-9228.2.10 

INDEXATION:GOOGLE SCHOLAR; Index Copernicus;RePEc;

https://papersvuzf.net/index.php/VUZF. 

  1. Стрій, Л., & Захарченко, Л. (2023). МАРКЕТИНГ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Цифрова економіка та економічна безпека, (4(04) /), 9-14. https://doi.org/10.32782/dees.4-2

📌Email: striyla@ukr.net

📌Посилання на профіль (Google Scholar та ORCID ID):

 https://orcid.org/0000-0003-4683-1806