Чому варто обрати економічну освіту у 2024 році?
Вже традиційно у стінах ОНЕУ пройшла зустріч для школярів з теми вибору майбутньої професії.
Тільки в ОНЕУ | унікальна освітня програма — «Маркетинг та міжнародна логістика».
Одразу дві популярні спеціальності.
З ОНЕУ ви завжди отримаєте більше.
Про особливості вступної кампанії у 2024 році та чому варто обрати освітню програму
«Маркетинг та міжнародна логістика» розповіли викладачі кафедри маркетингу та міжнародної логістики:
🔸завідувачка кафедри, доктор економічних наук, професор Саєнсус Марія Анатоліївна
🔸заступник декану факультету міжнародної економіки, кандидат економічних наук, доцент Сало Яна Вікторівна
🔸кандидат економічних наук, доцент Жарська Ірина Олександрівна
🔸Випускник ОНЕУ, доктор філософських наук, стейкхолдер та друг університету Носаченко Олександр Анатолійович
поділився враженнями від навчання в ОНЕУ та перспективами розвитку кар’єри в економічній сфері.
💡Гості зустрічі змогли приміряти роль маркетолога завдяки тренінгу від керівника відділу маркетингу та громадських комунікацій ОНЕУ, викладача кафедри маркетингу та міжнародної логістики Тіщенко Ірини Валеріївни. В рамках тренінгу учасники познайомились з методологією Customer Journey та пограли в Marshmallow Challenge.
🔸 Customer Journey — шлях, який проходить споживач від виникнення потреби в товарі до моменту покупки.
Рекомендується аналізувати поведінку клієнта, щоб визначити точки дотику з брендом, проблеми, з якими може зіткнутися клієнт і шляхи їх вирішення. На прикладі апельсинового соку, купленого у найближчому супермаркеті, гості зустрічі змогли зрозуміти цю методологію та який досвід та враження від продукту може отримати покупець.
🔸Marshmallow Challenge — командна гра на логіку та вміння працювати в стислі терміни.
Мета гри — за 18 хвилин побудувати найвищу та найстійкішу стійку структуру, що вільно стоїть, з використанням (у нашому випадку) 20 спагеті та зефіру (marshmallow). На вершині «вежі» необхідно встановити цілу «зефірку».
Кожен учасник зустрічі отримав сертифікат про проходження тренінгу та приємне враження від проведеного часу в ОНЕУ.
Дякуємо керівникам та викладачам ліцеїв «Фонтанський», «Прилиманський», «Крижанівський», Олександрівському закладу загальної середньої освіти та всім майбутнім маркетологам, що завітали до нас 🙌🏻
На гостей чекав кава-брейк. Неформальна атмосфера нетворкінгу між абітурієнтами, студентами та викладачами сприяла встановленню дружніх стосунків.
Ваш університет ✨💙