Підвищення педагогічної майстерності в ОНЕУ
Тренінг-семінар «Розвиток педагогічної майстерності»
Кіршо С.М. – керівник програми, к. філол. н, доцент, зав. кафедри мовної та психолого-педагогічної підготовки ОНЕУ
Метою тренінгу-семінару «Розвиток педагогічної майстерності» є підвищення педагогічної компетентності викладачів закладу вищої освіти (ОНЕУ).
Завдання тренінгу–семінару:
- Поглиблення теоретико-практичних знань про психолого-педагогічні закономірності начання і виховання студентської молоді, а також формування та вдосконалення умінь у сфері вищої педагогічнї освіти.
- Поглиблення знань та професійно значущих умінь у сфері педагогічної психології задля ефективного педагогічного спілкування зі студентами.
- Ознайомлення із сучасними освітніми технологіями. Розробка плану-конспекту заняття (за вибором) із представленням для обговорення на семінарі.
- Майстер-класи провідних викладачів університету.
Розвиток професійно значущих якостей особистості викладача закладу вищої освіти (психологічні тренінги).
Психологічні тренінги розвитку особистості
Долинська В.І. – психолог-тренер, ст. викладач кафедри мовної та психолого-педагогічної підготовки ОНЕУ
- Тренінг життєстійкості
Мета тренінгу – відкриття особистісного потенціалу для ефективної дії в нових умовах життя.
Завдання тренінгу:
- Розвиток компонентів життєстійкості: залученості, контролю, прийняття ризику.
- Прийняття своїх дій як позитивних.
- Переживання подій як результату особистісного вибору та ініціативи.
- Переживання подій як стимулу до засвоєння нового досвіду.
- Тренінг «Стратегія життєвого успіху»
Мета тренінгу – формування конструктивної самореалізації особистості.
Завдання тренінгу:
- Усвідомлення значення зовнішнього і внутрішнього успіху.
- Навчання постановки цілі і вміння її досягати.
- Розкриття своїх здібностей задля генерації нових ідей.
Психокорекція і самоменеджмент.
- Тренінг розвитку толерантності
Мета тренінгу – розвиток толерантного ставлення до себе і оточення, розвиток здатності емоційної саморегуляції.
Завдання тренінгу:
- Розвинути рефлексію та емпатію.
- Вирішення життєвих проблем через прийняття себе та інших.
- Виховувати толерантність.
- Допомагти учасникам усвідомити необхідність прощення, відчути радість прощення.
- Тренінг партнерських відносин у педагогічному спілкуванні
Мета тренінгу – розвиток діалогічної спрямованості особистості на спілкування.
Завдання тренінгу:
- Дослідження характерних рис взаємодії партнерів по спілкуванню, які підвищують і знижують напруженість у взаємодії.
- Практикум зміни негативно зарядженого «Ти-повідомлення» (звинувачення) за допомогою позитивно зарядженого «Я-повідомлення» (конструктивної пропозиції).
- Рольові ігри, спрямовані на усвідомлення «Я-станів» особистості в спілкуванні (За Е. Берном: «Батько», «Дитина», «Дорослий»).
- Психокорекція та самоменеджмент відповідно до принципів партнерських відносин: «мости партнерських відносин».
- Тренінг управління емоціями
Мета тренінгу – розвиток адаптивності за допомогою трансформування енергії, що виникла, в усвідомлену адекватну дію на благо собі і оточуючим.
Завдання тренінгу:
- Дослідити процес управління емоціями як інструмент адаптивності.
- Сформувати алгоритм управління емоціями (рольові ігри).
Психокореція і самоменеджмент на базі особистісного «емоційного барометра». Розвиток адаптивної єго якості.