Відділ маркетингу та зв’язків з роботодавцями

Відділ маркетингу і зв`язків з роботодавцями було створено 01.01.2018р. у результаті об`єднання Відділу маркетингу і профорієнтаційної роботи та Відділу сприяння працевлаштуванню випускників.

Відділ ставить перед собою такі завдання:

  1. Організація проведення Дня відкритих дверей ОНЕУ
  2. Адміністрування нового сайту ОНЕУ, у т.ч. запуск російської та англійської версій і формування відповідного контенту
  3. Ведення сторінок університету у соціальних мережах Facebook та Instagram та розміщення в них інформації з акцентом на майбутніх абітурієнтів. Зокрема, реклама в цих соціальних мережах дозволила залучити 25% школярів на День відкритих дверей 17.03.2018 р. за даними реєстраційної форми Google forms
  4. Оновлення поліграфічної продукції університету, а саме розробка макетів флаєрів та плакатів окремо за кожною освітньою програмою в одному графічному стилі і за однією структурою:
  • назва освітньої програми та її головна ідея
  • стислий зміст освітньої програми, тобто майбутні функціональні обов’язки випускника
  • посади, на яких може працювати випускник
  • спеціалізовані предмети випускової кафедри
  1. Створення та ведення спільно зі студентським самоврядуванням Telegram-каналу для розміщення актуальних вакансій
  2. Ведення Telegram-каналу «Абітурієнт ОНЕУ» для розміщення актуальної інформації про вступну кампанію від приймальної комісії.
  3. Проведення Ярмарку вакансій. 11.04.2018р до Ярмарки було залучено 33 компанії, 7 з яких стали фінансовими партнерами проведення заходу.
  4. Створення промороликів університету для розміщення у соціальних мережах та у мережі youtube.
  5. Реклама університету у мережі інтернет, зокрема контекстна реклама на освітньому порталі education.ua.