Відділ маркетингу та зв’язків з роботодавцями

Відділ маркетингу і зв`язків з роботодавцями було створено 01.01.2018 р. у результаті об`єднання Відділу маркетингу і профорієнтаційної роботи та Відділу сприяння працевлаштуванню випускників.

Відділ ставить перед собою такі завдання:

Традиційно двічі на рік ОНЕУ проводить День відкритих дверей для абітурієнтів та їх батьків, участь в організації та кураторстві якого активно беруть наші співробітники.

З 2017 року за адкресою http://oneu.edu.ua функціонує оновлений сайт, на якому ви зараз знаходитеся. Саме наші співробітники займаються адмініструванням сайту та оновленням інформації, розміщенням новин та графічного матеріалу, документів, таблиць, перекладом інформації з української на російську та англійську з метою зробити інформацію найбільш доступною для усіх відвідувачів нашого сайту.

  • Ведення сторінок університету у соціальних мережах Facebook та Instagram та розміщення в них інформації з акцентом на майбутніх абітурієнтів.

Зокрема, реклама в цих соціальних мережах дозволила залучити 25% школярів на День відкритих дверей 17.03.2018 р. за даними реєстраційної форми Google forms. За запуск прямих трансляцій, розробку макетів для постів та історій, написання текстів, відповіддей на коментарі та запитання фоловерів, стровення фото- та відео-матеріалу відповідають наші робітники.

  • Організація проведення заходів для абітурієнтів (School Week, School Weekend):

Відділ регулярно проводить різноманітні навчально-наукові заходи зі школярами з економічного напрямку у інтерактивному форматі, такі як: командні ігри, вікторини, брейн-ринг, квести та інші. Такі заходи дуже ефективно впливають на розуміння майбутньої професії, таким чином сприяють правильному вибору кар’єри. Кожен захід має тривалість від  1,5 до 2 годин та проводиться високопрофесійними викладачами нашого університету.

  • Профорієнтаційна робота у школах різних міст Одеської області:

Проведення бізнес-лекцій, ділових ігор, різноманітних тренінгів з ЗНО (викладач нашого ЗВО готує і роздає матеріали всім учням, проводить розбір завдань і відповідає на всі запитання) для школярів 9, 10 и 11 класів, які зацікавлені в економічних спеціальностях.

  • Оновлення поліграфічної продукції університету, а саме розробка макетів флаєрів та плакатів окремо за кожною освітньою програмою в одному графічному стилі і за однією структурою:
назва освітньої програми та її головна ідея
стислий зміст освітньої програми, тобто майбутні функціональні обов’язки випускника
посади, на яких може працювати випускник
спеціалізовані предмети випускової кафедри
    Ознайомитися з прикладами графічного матеріалу можна у розділі “Фото” даної сторінки.
    Окрім цього, Відділ відповідає за розміщення зовнішньої реклами та реклами у громадському транспорті, макети для якої також розробляють наші працівники.

Відділ маркетингу та зв’язків з роботодавцями знаходиться у постійному зв’язку з представниками одеських та всеукраїнських компаній, які зацікавлені у наших студентах та випускниках на роль робітників на економічних посадах. Нові посади розмущуються на нашому  Telegram-каналі та на сайті.

  • Ведення Telegram-каналу «Абітурієнт ОНЕУ» для розміщення актуальної інформації про вступну кампанію від приймальної комісії.

Для кращього та максимально повного інформування майбутніх абітурієнтів про особливості вступу та новини від приймальної комісії, а також унікальні відмінності спеціальностей та спеціалізацій нашого університету, міжнародні програми та перспективи, які чекають студента після закінчення ОНЕУ, наш відділ використовує спеціальний Telegram-канал для абітурієнтів. Відділ не лише висвітлює інформацію, але й займається залученням до сторінки абітурієнтів.

Ярмарок вакансій проводиться з ОНЕУ регулярно з 2004 року і став вже доброю традицією для нашого університету. Основна мета проведення заходу – це надати можливість студентам поспілкуватися напряму з роботодавцями щодо свого майбутнього працевлаштування. 11 березня 2018 року  до Ярмарки було залучено 33 компанії, 7 з яких стали фінансовими партнерами проведення заходу.

У 2019 році роботу майбутнім випускникам пропонували компанії, які представляють різноманітні сфери діяльності:

-оптова та роздрібна торгівля;
-маркетинг і реклама;
-телекомунікації та зв’язок;
-житлово-комунальна діяльність;
-фінансова та банківська діяльність;
-аудиторська та консалтингова діяльність;
-туристична діяльність;
-ресторанна діяльність.

  • Створення промороликів університету для розміщення у соціальних мережах та у мережі Youtube.
  • Реклама університету у мережі інтернет, зокрема контекстна реклама на освітньому порталі education.ua.

Окрім цього, починаючи з жовтня 2018 року Відділ займається випуском та розміщенням університетської газети “Економіст”, яка виходить 4 рази на рік.

Макет, розроблений працівниками відділу

Макет, розроблений працівниками відділу

Макет, розроблений працівниками відділу

День Відкритих Дверей

День Відкритих Дверей

День Відкритих Дверей

Ярмарок Вакансій

Ярмарок Вакансій

Ярмарок Вакансій

Преображенська, 8, к. 105

  • marketing.department@oneu.edu.ua
  • maarketing.department@gmail.com

Ähnliches Foto

Ähnliches Foto