Відділ маркетингу та громадських комунікацій було створено у 2012 році. Метою діяльності Відділу є здійснення заходів щодо сприяння формуванню та просуванню бренда ОНЕУ на ринку освітніх та наукових послуг, а також комунікація із усіма учасниками освітнього процесу, ЗМІ, державним сектором та представниками бізнесу, громадськістю.
Основними завданнями, які покладаються на Відділ є: довгострокове планування, спрямоване на забезпечення стабільної конкурентної переваги на ринку освітніх послуг, розробка та реалізація Маркетингової стратегії Університету, впровадження заходів, спрямованих на зміцнення корпоративної культури Університету, здійснення аналізу маркетингової та збутової діяльності університету, а також розробка рекомендацій щодо підвищення їх ефективності тощо.
Відділом маркетингу та громадських комунікацій здійснюється моніторинг ринку освітніх послуг, активно ведуться сторінки у соціальних мережах Facebook, Instagram, Telegram та підгримується робота даного сайту, організовуються різноманітні заходи для студентів та абітурієнтів, здійснюється робота із сприяння працевлаштуванню випускників.
Одним із традиційних заходів, що щороку очікують майбутні студенти та їх батьки, є «День відкритих дверей ОНЕУ». В ході проведення цього заходу абітурієнти можуть безпосередньо від ректора, проректорів, деканів та викладачів дізнатись про особливості навчання в ОНЕУ, а також на час заходу зануритись в університетське життя разом із студентами ОНЕУ.
Окрім того, відділом маркетингу та громадських комунікацій регулярно проводяться й інші інтерактивні заходи для учнів шкіл, що цікавляться економікою та бажають більше дізнатись про майбутню професію. Так, для школярів проводяться тренінги та відкриті лекції, ділові ігри, тематичні ігри QWIZ та багато інших цікавих активностей. Також для учнів старших класів в ОНЕУ існує програма підготовки до ЗНО.
Сталою практикою в роботі відділу маркетингу та громадських комунікацій є прийняття на роботу в відділ студентів ОНЕУ, що дозволяє нам краще розуміти потреби студентської молоді та бути ближче до свого споживача.
Також відділ маркетингу та громадських комунікацій підтримує зв’язки із українськими та міжнародними компаніями щодо питання працевлаштування студентів та випускників ОНЕУ. Щороку в ОНЕУ проводиться «Ярмарок вакансій», прийняти участь в якому можуть представники бізнесу та державних установ, що безпосередньо спілкуються із студентами на тему актуальних вакансій, вимог до претендентів на бажані посади, можливостей кар’єрного розвитку тощо.
Кадрове агентство «Успіх»
У сучасних умовах назріла об’єктивна необхідність стратегії кар’єри студентської молоді, що базується на балансі кар’єрних потреб, мотивів, цілей індивіда та інтересів суспільства. Одеський національний економічний університет надає студентам унікальну можливість самовизначитися з кар’єрними можливостями, спробувати свої сили на ринку праці вже у процесі навчання, грамотно спланувати розвиток особистості, сформувати мотиви успішності майбутньої професійної діяльності, отримати гарантоване працевлаштування.
Все це можливо в КА «Успіх»,яке являє собою процес удосконалення інфраструктури та реалізації інноваційної моделі профорієнтаційної діяльності та сприяння працевлаштування. Системний підхід – профорієнтація та працевлаштування –розглядаються як складові частини єдиного комплексу, що включає профінформацію, профконсультування, професійний відбір та профпідбір, працевлаштування та заходи щодо адаптації до трудової діяльності, супровід кар’єрного росту. КА «Успіх» сприяє особистісному та соціально-професійному самовизначенню,відповідності освітніх потреб та працевлаштуванню молоді за заявками ринку праці, мережевої взаємодії при просуванні фахівців.
Місія КА «Успіх» – системний супровід професійного розвитку молоді, надання професійних послуг у виборі та реалізації організаційно-важливих рішень молоді.
Мета КА «Успіх»– створення системи ділової організації, здатної задовольнити потреби економіки, галузей регіону та окремої особистості в умовахбезперервного супроводу кар’єрного розвитку.
Завдання КА «Успіх»:
- реалізація моделі профорієнтаційної роботи;
- надання інформаційно-консультаційних послуг з професійного та кар’єрного самовизначення молоді;
- професійна орієнтація студентської молоді в умовах розвитку безперервноїосвіти;
- планування індивідуального освітнього маршруту та кар’єри випускників;
- сприяння працевлаштуванню студентів ЗВО відповідно до отриманої професії та кадрова підтримка молоді, сприяння їхньому кар’єрному просуванню;
- зростання професіоналізму особистості, формування здатності вибудовувати перспективи свого професійного розвитку, реалізовувати переваги компетентності, саморозвитку та самореалізації в отриманій професії;
- підготовка студентської молоді до виходу на сучасний ринок праці, компетентна оцінка молодих спеціалістів;
- організація спільної діяльності викладачів та студентів, мережевої взаємодії з роботодавцями та соціальними партнерами;
- отримання практичного досвіду під час роботи в КА шляхом взаємодії з роботодавцями;
- організація ярмарок вакансій та проведення практичних семінарів, тренінгів для ознайомлення студентської молоді з тенденціями на ринку праці.
Цільовою аудиторією КА єстуденти, абітурієнти, випускники ЗВО та молоді спеціалісти.Сьогодні очевидна необхідність розробки нових методів, форм професійної орієнтації студентів та молодих спеціалістів за збереження ефективних традиційних.
Відповідальна особа:
Сало Яна Вікторівна, к.е.н., ст. викл. кафедри УП і ЕП