Відділ маркетингу та зв’язків з роботодавцями

Відділ маркетингу і зв`язків з роботодавцями було створено 01.01.2018 р. у результаті об`єднання Відділу маркетингу і профорієнтаційної роботи та Відділу сприяння працевлаштуванню випускників.

Основні завдання:

Традиційно двічі на рік ОНЕУ проводить День відкритих дверей для абітурієнтів та їх батьків, участь в організації якого активно беруть наші співробітники.

З 2017 року за адкресою http://oneu.edu.ua функціонує оновлений сайт, на якому ви зараз знаходитеся. Саме наші співробітники займаються адмініструванням сайту та оновленням інформації, розміщенням новин та графічного матеріалу, документів, таблиць, перекладом інформації з української на англійську з метою зробити інформацію найбільш доступною для усіх відвідувачів нашого сайту.

  • Ведення сторінок університету у соціальних мережах Facebook та Instagram та розміщення в них інформації з акцентом на майбутніх абітурієнтів.

За запуск прямих трансляцій, розробку макетів для постів та історій, написання текстів, відповідей на коментарі та запитання фоловерів, створення фото- та відео-матеріалу відповідають наші робітники.

  • Організація проведення заходів для абітурієнтів (School Week, School Weekend):

Відділ регулярно проводить різноманітні навчально-наукові заходи зі школярами з економічного напрямку у інтерактивному форматі, такі як: командні ігри, вікторини, брейн-ринг, квести та інші. Такі заходи дуже ефективно впливають на розуміння майбутньої професії, таким чином сприяють правильному вибору кар’єри. Кожен захід має тривалість від  1,5 до 2 годин та проводиться високопрофесійними викладачами нашого університету.

  • Профорієнтаційна робота у школах різних міст Одеської області:

Проведення бізнес-лекцій, ділових ігор, різноманітних тренінгів з ЗНО (викладач нашого ЗВО готує і роздає матеріали всім учням, проводить розбір завдань і відповідає на всі запитання) для школярів 9, 10 и 11 класів, які зацікавлені в економічних спеціальностях.

  • Оновлення поліграфічної продукції університету, а саме розробка макетів флаєрів та плакатів окремо за кожною освітньою програмою в одному графічному стилі і за однією структурою:
назва освітньої програми та її головна ідея
стислий зміст освітньої програми, тобто майбутні функціональні обов’язки випускника
посади, на яких може працювати випускник
спеціалізовані предмети випускової кафедри
    Ознайомитися з прикладами графічного матеріалу можна у розділі “Фото” даної сторінки.
    Окрім цього, Відділ відповідає за розміщення зовнішньої реклами та реклами у громадському транспорті, макети для якої також розробляють наші працівники.

Відділ маркетингу та зв’язків з роботодавцями знаходиться у постійному зв’язку з представниками одеських та всеукраїнських компаній, які зацікавлені у наших студентах та випускниках на роль робітників на економічних посадах. Нові посади розмущуються на нашому  Telegram-каналі та на сайті.

  • Ведення Telegram-каналу «Абітурієнт ОНЕУ» для розміщення актуальної інформації про вступну кампанію від приймальної комісії.

Для кращього та максимально повного інформування майбутніх абітурієнтів про особливості вступу та новини від приймальної комісії, а також унікальні відмінності спеціальностей та спеціалізацій нашого університету, міжнародні програми та перспективи, які чекають студента після закінчення ОНЕУ, наш відділ використовує спеціальний Telegram-канал для абітурієнтів. Відділ не лише висвітлює інформацію, але й займається залученням до сторінки абітурієнтів.

Ярмарок вакансій проводиться з ОНЕУ регулярно з 2004 року і став вже доброю традицією для нашого університету. Основна мета проведення заходу – це надати можливість студентам поспілкуватися напряму з роботодавцями щодо свого майбутнього працевлаштування.

  • Створення промороликів університету для розміщення у соціальних мережах та у мережі Youtube.
  • Реклама університету у мережі інтернет, зокрема контекстна реклама на освітньому порталі education.ua.

Окрім цього, починаючи з жовтня 2018 року Відділ займається випуском та розміщенням університетської газети “Економіст”, яка виходить 4 рази на рік.

Макет, розроблений працівниками відділу

Макет, розроблений працівниками відділу

Макет, розроблений працівниками відділу

День Відкритих Дверей

День Відкритих Дверей

День Відкритих Дверей

Ярмарок Вакансій

Ярмарок Вакансій

Ярмарок Вакансій

Кадрове агентство «Успіх»

У сучасних умовах назріла об’єктивна необхідність стратегії кар’єри студентської молоді, що базується на балансі кар’єрних потреб, мотивів, цілей індивіда та інтересів суспільства. Одеський національний економічний університет надає студентам унікальну можливість самовизначитися з кар’єрними можливостями, спробувати свої сили на ринку праці вже у процесі навчання, грамотно спланувати розвиток особистості, сформувати мотиви успішності майбутньої професійної діяльності, отримати гарантоване працевлаштування.

Все це можливо в КА «Успіх»,яке являє собою процес удосконалення інфраструктури та реалізації інноваційної моделі профорієнтаційної діяльності та сприяння працевлаштування. Системний підхід – профорієнтація та працевлаштування –розглядаються як складові частини єдиного комплексу, що включає профінформацію, профконсультування, професійний відбір та профпідбір, працевлаштування та заходи щодо адаптації до трудової діяльності, супровід кар’єрного росту. КА «Успіх» сприяє особистісному та соціально-професійному самовизначенню,відповідності освітніх потреб та працевлаштуванню молоді за заявками ринку праці, мережевої взаємодії при просуванні фахівців.

Місія КА «Успіх» – системний супровід професійного розвитку молоді, надання професійних послуг у виборі та реалізації організаційно-важливих рішень молоді.

Мета КА «Успіх»– створення системи ділової організації, здатної задовольнити потреби економіки, галузей регіону та окремої особистості в умовахбезперервного супроводу кар’єрного розвитку.

Завдання КА «Успіх»:

  • реалізація моделі профорієнтаційної роботи;
  • надання інформаційно-консультаційних послуг з професійного та кар’єрного самовизначення молоді;
  • професійна орієнтація студентської молоді в умовах розвитку безперервноїосвіти;
  • планування індивідуального освітнього маршруту та кар’єри випускників;
  • сприяння працевлаштуванню студентів ЗВО відповідно до отриманої професії та кадрова підтримка молоді, сприяння їхньому кар’єрному просуванню;
  • зростання професіоналізму особистості, формування здатності вибудовувати перспективи свого професійного розвитку, реалізовувати переваги компетентності, саморозвитку та самореалізації в отриманій професії;
  • підготовка студентської молоді до виходу на сучасний ринок праці, компетентна оцінка молодих спеціалістів;
  • організація спільної діяльності викладачів та студентів, мережевої взаємодії з роботодавцями та соціальними партнерами;
  • отримання практичного досвіду під час роботи в КА шляхом взаємодії з роботодавцями;
  • організація ярмарок вакансій та проведення практичних семінарів, тренінгів для ознайомлення студентської молоді з тенденціями на ринку праці.

Цільовою аудиторією КА єстуденти, абітурієнти, випускники ЗВО та молоді спеціалісти.Сьогодні очевидна необхідність розробки нових методів, форм професійної орієнтації студентів та молодих спеціалістів за збереження ефективних традиційних.

Відповідальна особа:

Сало Яна Вікторівна, к.е.н., ст. викл. кафедри УП і ЕП

Преображенська, 8, к. 105

  • maarketing.department@oneu.ukr.education

Ähnliches Foto

Ähnliches Foto