Андрєєва Наталя Миколаївна

Андрєєва
Наталя Миколаївна
д.е.н., професор

💡Досягнення в професійній діяльності

📌Вища освіта: Одеський державний політехнічний університет, 1993 рік, спеціальність: економіка та управління у машинобудуванні

📌Науковий ступінь: доктор економічних наук, тема дослідження: «Теоретико-методологічні засади екологізації інвестиційної діяльності», 2007 рік;

📌Вчене звання: професор, 2019 рік;

📌Досвід роботи:

Економіст ВАТ «Одеський припортовий завод» в період з 1993 по 2008 р.р. (15 років), з 2008 по 2021 р.р. головний науковий співробітник Інституту проблем ринку та економіко-екологічних проблем приморських регіонів НАН України;

 З 2008 по 2021 р.р. доцент, професор кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету МОН України.

📌Дисципліни, що викладає:

Маркетингові стратегії у товарній інноваційній політиці, стратегічний маркетинг, екологічний маркетинг, екологічні аспекти логістичної діяльності

📌Підвищення кваліфікації:

Вища школа бізнесу та підприємництва, м. Островець, Польща, 2017 рік; Балтійський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору, м. Ріга,  Латвія,  2017 рік; Вища школа соціології та економіки (Higher School of Social and Economic), м. Пшеворськ, Польща, 2018 рік, Люблінський Парк Наукових технологій (Lubelskiego  Parku Naukowo Technologicznego), м. Люблін, Польща, 2020, 2021 рік.

📌Тренінги, семінари, конференції, гранти, відзнаки, нагороди:

За період наукової діяльності приймала участь у  73 конференціях, з яких 43 – міжнародних.

Приймала участь в експертному оцінюванні міжнародного проекту ПРООН «Інтеграція положень Конвенцій РІО в національну політику України»), у реалізації міжнародних наукових проектів: «Інвентаризація, оцінка та зменшення впливу антропогенних джерел забруднення в Нижньодунайському регіоні України, Румунії і Республіки Молдова» (МІS ETC CODE 995) Спільної операційної програми «Румунія-Україна-Республіка Молдова» 2015 -2017 р.р.;

«Розвиток транскордонної інноваційної платформи / кластеру для використання Очерету звичайного (Phragmitas Australis) біомаси в якості джерела сталої енергетики» (REED BASE) (2016-2019 р.р.);

«Danube S3 Cluster» в рамках програми «Дунайська транснаціональна компанія» (Danube S3 Cluster – Transnational Cooperation of Clusters active on Agro-Food, based on Smart Specialization Approach in Danube region project in a framework of Danube Transnational Programme of as an Senior Partner) (REED BASE) (2018-2021 р.р.).

Академік Академії економічних наук України (2019 рік). Член Об’єднання Маркетологів України.

Робота науковця відзначена за освітню та дослідницьку роботу грамотами Міністерства освіти і науки України, Одеської ОДА, Одеської обласної ради  і мера міста Одеси.

📌Наукові інтереси: 

Стратегічний та екологічний маркетинг; інвестиційно-інноваційна політика на державному, регіональному та локальному рівнях; «зелена» економіка та логістика; екологізація секторального та регіонального розвитку національної економіки; сталий розвиток та теорія формування соціо-еколого-економічних систем.

📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт:

Результати наукової діяльності за весь період наукової діяльності висвітлено у 275 наукових працях, з яких: 2 одноосібні монографії, 11 монографій (у співавторстві), 56 розділів у 21 колективній монографії, 7 брошур, 120 статей у наукових фахових та міжнародних виданнях, 73 доповідей тез наукових конференцій, 2 конспекти лекцій, 2 учбових посібника та інш.

📌Вибрані публікації:

  • Андрєєва Н.М., Рулінська О.В. Товарна інноваційна політика: навчальний посібник. Одеса: ОНЕУ, ФОП Бондаренко М.О., 2015. 284 с.
  •  Андрєєва Н.М., Мартинюк О.М. Впровадження механізму інноваційного розвитку України в контексті екологізації економіки : монографія. Херсон: ІПРЕД НАНУ. Гринь Д.С., 2016. 136 c. 
  • Lagovska O.А., Denysiuk O.G, Ovcharenko Y.І., Andryeyeva N.M. The economic-mathematical modelling of processes of optimization of sugar raw materials, logistics at sugar factories. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2018. Vol. 2, No. 26. Р. 322-333 (Web of Science Core Collection). http://fkd.org.ua/article/view/144284
  • Davydenko Iryna, Balyk Ulyana, Andryeyeva Natalya, Kolisnyk Mykhailo, Rulinska Olha, Bulyshevа Daria. Internet Marketing in the Brand Technologies of the Tourism Industry. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE) ISSN: 2278-3075, Volume-8 Issue-11, September2019. Р.2858 – 2861 (Scopus)
  • https://www.ijitee.org/wp-content/uploads/papers/v8i11/K24110981119.pdf
  • Andryeyeva, N., Tiutiunnyk, H., Burkynskyi, B., Khumarova, N., Kupinets, L. Methodological approach of investment and innovation regional environmental policy using the smart specialization and quintuple helix models. Ekonomia i Srodowisko, 2020, (74), р. 53–80 (Scopus) file:///C:/Users/98AF~1/AppData/Local/Temp/03_andreyeva-2.pdf

📌Посилання на профіль у Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?user=_-rS5pUAAAAJ&hl=ru

http://orcid.org/0000-0002-9960-559X

http://www.researcherid.com/rid/O-2898-2015

http://www.scopus.com/inward/authorDetails.url?authorID=57211297805&partnerID=MN8TOARS

https://publons.com/researcher/2339819/natalya-andryeyeva/

Web of Science