
Беспалов Володимир Михайлович
к.е.н., доцент
💡ДОСЯГНЕННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
📌Посада: Декан факультету міжнародної економіки Одеського національного економічного університету, відповідальний секретар Приймальної комісії ОНЕУ (2022 р.)
📌Вища освіта: Вища освіта – Національний університет «Одеська політехніка», 1973 р. Спеціальність – Організація механізованої обробки економічної інформації
📌Науковий ступінь: к.е.н., 1980 р.
📌Наукове звання: доцент, 1984 р.
📌Досвід роботи:
1993-1994 – в.о. завідуючого кафедрою автоматизованої обробки економічної інформації
1994 – 2001 – доцент кафедри обчислювальної техніки та інформаційних систем в економіці
2001 – заступник декана заочного факультету
2001 – 2003 – доцент кафедри менеджменту
2005 – т.ч. – декан факультету міжнародної економіки, доцент кафедри маркетингу та міжнардної логістики
📌Дисципліни, які викладає: Імітаційне моделювання в маркетингу
📌Наукові інтереси: імітаційне моделювання, маркетингові дослідження
📌Вибрані публікації:
- Саєнсус М., Беспалов В., Кочевой М., Обнявко О., Тарасова К., Сало Я., Васильченко К. (2024). Маркетингове ціноутворення в онлайн-середовищі: особливості та стратегії на цифрових ринкових просторах. Наукові перспективи. № 4(46). С. 771-780.
- Беспалов, В., Фесюн, Д. (2024). РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка та суспільство, (68). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-134
- Беспалов, В., Янєв, М. (2024). МАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ. Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-25.