Рулінська Ольга Володимирівна

Рулінська
Ольга Володимирівна
к.е.н., доцент

💡Досягнення в професійній діяльності

📌Вища освіта:

Одеський державний економічний університет, 2007, за спеціальністю «Маркетинг», кваліфікація економіст, диплом магістра та бакалавра з відзнакою 

📌Науковий ступінь: 

Кандидат економічних наук, спеціальність 08.00.08 – «Гроші, фінанси і кредит», Тема дисертації: «Страховий маркетинг: стратегічне планування в страхових компаніях», 2013

📌Вчене звання: немає

📌Досвід роботи: з жовтня 2010, 11 років

📌 Дисципліни, що викладає:

Теорія і практика маркетингу, Маркетингова товарна політика, Маркетинг послуг, Брендинг, Товарознавство, Страховий маркетинг

📌Підвищення кваліфікації:

ТОВ «Таврія-В», 2017

📌Тренінги, семінари, конференції, гранти, відзнаки, нагороди

  • Pearson, LCCI (2018) – Level 3 English for Business (Reading and Writing),
  • Участь у МІЖНАРОДНОМУ ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ НА ТЕМУ: «ХМАРНІ СЕРВІСИ ДЛЯ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ ZOOM», 31.08-07.09 2020 року м. Люблін

📌Наукові інтереси:

Маркетинг, брендинг, страховий маркетинг

📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт

Більше 30 наукових та науково-методичних праць

📌Вибрані публікації:

  •  Rulinska Olha Internet Marketing in the Brand Technologies of the Tourism Industry International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE) ISSN: 2278-3075, Volume-8 Issue-11, September 019. Р.2858 – 2861 Andryeyeva Natalya; Iryna Davydenko, Ulyana Balyk, Mykhailo Kolisnyk, Daria Bulysheva https://www.ijitee.org/wp-content/uploads/papers/v8i11/K24110981119.pdf
  • Рулінська, О. (2021). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЕКОСИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЯК НАПРЯМКУ АКТИВІЗАЦІЇ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ. Економіка та суспільство, (25). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-63
  • Рулінська О. В., Зіньковська, Д. В. Особливості застосування аналітичного інструментарію маркетингового аудиту в страхових компаніях /Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. Том 30 (69). N 5, 2019. 121-126 C. DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/69-5-49
  • Рулінська О.В.(2021) Особливості SMM як інструменту страхового маркетингу  / Інфраструктура ринку Випуск 59/2021 
  • Рулінська О. В. Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніях: монографія. /О.В. Рулінська, І.Л. Литовченко, В.Г. Баранова, Л.В. Новошинська/ .- Одеса: ИНВАЦ, 2014.-280 с. ISBN 978-966-8885-81-15

📌Посилання на профіль у Google Scholar: