Шкурупська Ірина Олександрівна

Шкурупська
Ірина Олександрівна
к.е.н., доцент

💡Досягнення в професійній діяльності

📌Вища освіта: Одеський державний економічний університет, 2007, за спеціальністю «Маркетинг», кваліфікація економіст

📌Науковий ступінь: Кандидат економічних наук, 08.00.04 –  економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації:  «Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнання», 2014

📌Вчене звання: доцент (2020 р.)

📌Досвід роботи: 12 років (з 2009 р.)

📌Дисципліни, що викладає:«Маркетингові комунікації», «Поведінка споживачів», «Вступ до фаху «Маркетинг»», «Виставкова діяльність», «Паблік рілейшнз», «Маркетинг в соціальних медіа», «тренінг Start Up»

📌Підвищення кваліфікації: приватне підприємство «Гетьман-Юст» (2018)

📌Тренінги, семінари, конференції, гранти, відзнаки, нагороди: 

Комп’ютерна школа Hillel (2019) – Маркетинг у соціальних мережах, 

Pearson, LCCI (2018) – Level 3 English for Business (Reading and Writing), 

Bureau Veritas (2018) – Курс Внутрішнього Аудитора Систем менеджменту Якості (згідно із вимогами стандартів ISO 9001:2015 та ISO 19011:2011)

Директор Міжнародного конкурсу реклами для студентів та школярів «РЕКЛАМА-ФЕСТ» (2019, 2020 рр.)

Грамота «До 50-річчя факультету міжнародної економіки ОНЕУ – за плідну роботу» (2018)

Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю (2021)

📌Сфера наукових інтересів:

Інтегровані маркетингові комунікації, SMM, Інтернет Речей, мотиви поведінки споживачів, PR, копірайтинг, вимір ефективності маркетингових інструментів, альтернативні джерела енергії.

📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт: 50

📌Вибрані публікації:

  • Petro Gudz. Formation of Foreign Economic Potential of the Region as a Factor of Competitive Development of the Territory/ Yaroslav Oliinyk, Iryna Shkurupska, Viacheslav Ivanchenkov, Olga Petrenko, Yurii Vlasenko// International Journal of Management (IJM) ISSN Print: 0976-6502 and ISSN Online: 0976-6510, Volume 11, Issue 5, May 2020. – pp. 590-601. Електроний ресурс: https://www.academia.edu/download/63583270/IJM_11_05_05320200610-72041-1iy2ei9.pdf
  • Шкурупська, І.О. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0 / Ірина Олександрівна Шкурупська; за ред.: М. І. Звєрякова головред.) та ін. // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць(ISSN 2313-4569). Одеса: Одеський національний економічний університет, 2017. No 1. 
  • Литовченко И.Л. Введение в специальность «Маркетинг» [текст] : учебн. пос. для студентов І курсу всех форм обучения специальности «Маркетинг» / И.Л. Литовченко, И.А. Шкурупская – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 152 с. (80 c – власний внесок)
  • Литовченко И. Л. Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудования [Текст]: монография / И.Л. Литовченко, И.А. Шкурупская  – К. : Наук.думка, 2015. –261 с.
  • Шкурупская И. А. Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетингових коммуникаций/ И. Л. Литовченко, И. А. Шкурупская // Економіка України. – 2015. – № 5. С.29-39

📌Посилання на профіль у Google Scholar: