Відділ маркетингу та громадських комунікацій було створено у 2012 році. Метою діяльності Відділу є здійснення заходів щодо сприяння формуванню та просуванню бренда ОНЕУ на ринку освітніх та наукових послуг, а також комунікація із усіма учасниками освітнього процесу, ЗМІ, державним сектором та представниками бізнесу, громадськістю.
Основними завданнями, які покладаються на Відділ є: довгострокове планування, спрямоване на забезпечення стабільної конкурентної переваги на ринку освітніх послуг, розробка та реалізація Маркетингової стратегії Університету, впровадження заходів, спрямованих на зміцнення корпоративної культури Університету, здійснення аналізу маркетингової та збутової діяльності університету, а також розробка рекомендацій щодо підвищення їх ефективності тощо.
Відділом маркетингу та громадських комунікацій здійснюється моніторинг ринку освітніх послуг, активно ведуться сторінки у соціальних мережах Facebook, Instagram, Telegram та підгримується робота даного сайту, організовуються різноманітні заходи для студентів та абітурієнтів, здійснюється робота із сприяння працевлаштуванню випускників.
Одним із традиційних заходів, що щороку очікують майбутні студенти та їх батьки, є «День відкритих дверей ОНЕУ». В ході проведення цього заходу абітурієнти можуть безпосередньо від ректора, проректорів, деканів та викладачів дізнатись про особливості навчання в ОНЕУ, а також на час заходу зануритись в університетське життя разом із студентами ОНЕУ.
Окрім того, відділом маркетингу та громадських комунікацій регулярно проводяться й інші інтерактивні заходи для учнів шкіл, що цікавляться економікою та бажають більше дізнатись про майбутню професію. Так, для школярів проводяться тренінги та відкриті лекції, ділові ігри, тематичні ігри QWIZ та багато інших цікавих активностей. Також для учнів старших класів в ОНЕУ існує програма підготовки до ЗНО.
Сталою практикою в роботі відділу маркетингу та громадських комунікацій є прийняття на роботу в відділ студентів ОНЕУ, що дозволяє нам краще розуміти потреби студентської молоді та бути ближче до свого споживача.
Також відділ маркетингу та громадських комунікацій підтримує зв’язки із українськими та міжнародними компаніями щодо питання працевлаштування студентів та випускників ОНЕУ. Щороку в ОНЕУ проводиться «Ярмарок вакансій», прийняти участь в якому можуть представники бізнесу та державних установ, що безпосередньо спілкуються із студентами на тему актуальних вакансій, вимог до претендентів на бажані посади, можливостей кар’єрного розвитку тощо.