Сало Яна Вікторівна

💡ДОСЯГНЕННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

📌Вища освіта:

Одеський державний економічний університет, 2014. Спеціальність «Управління персоналом та економіка праці».

📌Науковий ступінь:

Кандидат економічних наук, тема дисертації «Соціально-економічні аспекти стратифікації суспільства у формування українського середнього класу», 2020 р.

📌Вчене звання (рік): доцент (2024 р.)

📌Досвід роботи:

2013 – 2014 – бізнес-аналітик ТОВ «Люксофт-Україна»

2014 – 2017 – аспірантка кафедри управління персоналом та економіки праці.

2017 – 2023 – старший викладач кафедри управління персоналом та еконмоіки праці.

2023 – т.ч. – доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики

📌Дисципліни:

«Маркетингова товарна політика», «Екологічний маркетинг», «Брендинг та ребренлинг», «Маркетингові комунікації».

📌Підвищення кваліфікації:

2023 р. – участь у Staff Week в рамках проекту Interact консорціуму EU Green «Альянс європейських університетів зі сталого розвитку: відповідальне зростання, інклюзивна освіта та оточуюче середовище» у Вроцлавському університеті природничих наук (Республіка Польща).

2023 р. – підвищення кваліфікації шляхом міжнародного стажування «Інноваційні освітні технології: досвід Європейського Союзу та його впровадження у навчальний процес України», організоване «Міжнародною фундацією науковців та освітян» (м. Київ, Україна) в партнерстві з Інститутом науково-дослідним Люблінського парку науково-технологічного (м. Люблін, Республіка Польща) та Університетом Марії Кюрі Склодовської (Республіка Польща).

2018 – 2019 – проходження курсів ділової англійської мови та складання іспиту. Отримання сертифікату LCCI Level 3 English for business – B2.

📌Наукові інтереси:

Формування ефективних маркетингових комунікацій, впровадження принципів екологічного маркетингу, брендинг та ребрендинг.

📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт:

Понад 50 наукових і методичних праць.  

📌Вибрані публікації:

  1. Тарасова К., Сало Я., Новак Г. PR-інструменти в системі управління брендом. Економіка та суспільство. 2023. №. 53. 
  2. Тарасова К., Сало Я., Новак Г. Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємства. Економічний простір.  2023.  № 186. С. 88-92. (0,6д.а./0,2д.а. особисто автора)
  3. Spivakovskyy, S., Järvis, M., Boiko, O., Robul, Y., Liulchak, Z., Salo, Y. (2023). Digitisation of Marketing and Logistics Activities of Manufacturing and Trading Enterprises. Journal of law and sustainable development, vol. 11, p. 1-18.
  4. Сало Я. (2023). «Зелена» логістика в україні: проблеми та перспективи. Економіка та суспільство, (47). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-58 
  5. Сало Я. (2023). Екологічні аспекти сучасної логістики. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (15), 209-215. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.15.25 (0,52д.а.)
  6. Сало, Я. (2022). Вірусний маркетинг: принципи та особливості використання. Економіка та суспільство, (37). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-37-64
  7. Сало Я. В. Особливості формування бренду роботодавця / Науковий погляд: економіка та управління, №2 (78). – 2022. С. 92-96.

📌Посилання на профіль:

Google Scholar 

ORCID