💡ДОСЯГНЕННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
📌Вища освіта:
Одеський державний економічний університет, 2014. Спеціальність «Управління персоналом та економіка праці».
📌Науковий ступінь:
Кандидат економічних наук, тема дисертації «Соціально-економічні аспекти стратифікації суспільства у формування українського середнього класу», 2020 р.
📌Вчене звання (рік): доцент (2024 р.)
📌Досвід роботи:
2013 – 2014 – бізнес-аналітик ТОВ «Люксофт-Україна»
2014 – 2017 – аспірантка кафедри управління персоналом та економіки праці.
2017 – 2023 – старший викладач кафедри управління персоналом та еконмоіки праці.
2023 – т.ч. – доцент кафедри маркетингу та міжнародної логістики
📌Дисципліни:
«Маркетингова товарна політика», «Екологічний маркетинг», «Брендинг та ребренлинг», «Маркетингові комунікації».
📌Підвищення кваліфікації:
2023 р. – участь у Staff Week в рамках проекту Interact консорціуму EU Green «Альянс європейських університетів зі сталого розвитку: відповідальне зростання, інклюзивна освіта та оточуюче середовище» у Вроцлавському університеті природничих наук (Республіка Польща).
2023 р. – підвищення кваліфікації шляхом міжнародного стажування «Інноваційні освітні технології: досвід Європейського Союзу та його впровадження у навчальний процес України», організоване «Міжнародною фундацією науковців та освітян» (м. Київ, Україна) в партнерстві з Інститутом науково-дослідним Люблінського парку науково-технологічного (м. Люблін, Республіка Польща) та Університетом Марії Кюрі Склодовської (Республіка Польща).
2018 – 2019 – проходження курсів ділової англійської мови та складання іспиту. Отримання сертифікату LCCI Level 3 English for business – B2.
📌Наукові інтереси:
Формування ефективних маркетингових комунікацій, впровадження принципів екологічного маркетингу, брендинг та ребрендинг.
📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт:
Понад 50 наукових і методичних праць.
📌Вибрані публікації:
- Тарасова К., Сало Я., Новак Г. PR-інструменти в системі управління брендом. Економіка та суспільство. 2023. №. 53.
- Тарасова К., Сало Я., Новак Г. Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємства. Економічний простір. 2023. № 186. С. 88-92. (0,6д.а./0,2д.а. особисто автора)
- Spivakovskyy, S., Järvis, M., Boiko, O., Robul, Y., Liulchak, Z., Salo, Y. (2023). Digitisation of Marketing and Logistics Activities of Manufacturing and Trading Enterprises. Journal of law and sustainable development, vol. 11, p. 1-18.
- Сало Я. (2023). «Зелена» логістика в україні: проблеми та перспективи. Економіка та суспільство, (47). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-58
- Сало Я. (2023). Екологічні аспекти сучасної логістики. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (15), 209-215. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.15.25 (0,52д.а.)
- Сало, Я. (2022). Вірусний маркетинг: принципи та особливості використання. Економіка та суспільство, (37). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-37-64
- Сало Я. В. Особливості формування бренду роботодавця / Науковий погляд: економіка та управління, №2 (78). – 2022. С. 92-96.
📌Посилання на профіль: