Стрій Любов Олексіївна

💡Досягнення у професійній діяльності

📌Вища освіта: Українська державна академія зв’язку ім. О.С. Попова 1995р.,
Диплом за спеціальністю 0710 – Економіка і управління у зв’язку,
кваліфікація «Інженер-економіст»
Диплом КА № 013774; Реєстраційний № 351.

📌Науковий ступень:

Диплом д.е.н. – ДД №003224, ВАК України, 10.12.2003 р.; 

звання професор –  02 ПР № 003399, протокол № 2/13–П від 21 квітня 2005р; Атестаційна колегія Міністерства освіти і науки України

📌Тема дисертації та рік захисту: Тема докторської дисертації «Ринково-орієнтована система управління економічною діяльністю в галузі зв’язку»;  2003р.

📌Досвід роботи: більше 30 років

📌Дисципліни: Маркетинг; Маркетингові комунікації; Основи наукових досліджень; Маркетинговий  менеджмент;

📌Підвищення кваліфікації (вказати організацію та рік підвищення кваліфікації):

  1. Міжнародний сертифікат №5653/ 20січня 2022року; від International Historical Biographical Institute (Dubai- New York- Rome-Jerusalem-Beijing) III Міжнародна программа підвищення кваліфікації «Нобелівський курс: «Нові знання, Ідеї, Досвід, Цінності. Компетентності»; Електрона пошта інституту: intership@whfpdubai.com

180год (6 кредитів)проходження з 03.12.2021р по 20.01 2022року

  1. Karaganda Buketov University, Сертифікат № 000010-EF, тема: «Information and communication technologies in the digital economy: the socio-economic, political, psychological aspect and their impact on the education system», (період з 27.03.2023р. – 01.06.2023р;)

Сертифікат видано 01.06.2023 р., 6 кредитів (180 год.)

📌Наукові інтереси: 

Маркетинг ХХI століття, концептуальні зміни та тенденції розвитку; сучасні маркетингові комунікації та їх використання в діяльності підприємств.

📌Вибрані публікації (5-7 публікацій): 

  1. Стаття в Скопус.  Lyubov Striy and  Tetiana Neboha, Halyna Zapsha, Maryna Kuznetsova,  Olha Golikova, /02 August 2024 / Development of the human capital in the context of corporate personnel training digitalization.01020. E3S Web of Conferences Volume 558 (2024) 4thInternational Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering (ISCMEE 2024) Izmir, Turkey, July 9, 2024

Published online: 02 August 2024.  DOI: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202455801020      https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2024/88/e3sconf_iscmee2024_01020/e3sconf_iscmee2024_01020.html   

  Abstract 

PDF (1.548 MB) 

References

NASA ADS Abstract Service

  1. Стрій, Л., & Захарченко, Л. (2023). МАРКЕТИНГ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Цифрова економіка та економічна безпека, (4(04) /), 9-14. https://doi.org/10.32782/dees.4-2
  2. Lyubov Striy, Olena Chukurna, Ekaterina Tanashchuk. (2022)/ Dunamics of development of cash flows and trends in the market of telecommunications services in Ukraine. VUZF Review,7(2),pp97-106 DOI: 10.38188/2534-9228.2.10

INDEXATION:GOOGLE SCHOLAR; Index Copernicus;RePEc;

https://papersvuzf.net/index.php/VUZF.

  1. Стрій Л.О., Чукурна О.П., Бондаренко О.М.(2023) Віртуальний маркетинг в комунікаціях. Інфраструктура ринку. 2023.№70. URL:htth://www.market-infr.jd.ua/uk/70-2023. 27-32с.
  2. Стрій Л.О., Саєнсус М.А., Васильченко К.Г. (2024)  Маркетинг в цифровому метавсесвіті. Інфраструктура ринку. 2024. №77. 104-112с.

DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct77-19 

Електронна сторінка видання – www.market-infr.od.ua

 URL: http\\ www.market-infr.od.ua/uk/ 77-2024

6. Стрій Л., Кочевой,М., Власова, Г. (2024). ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМТСТВ. Економічний простір, ( 191), 25-28.  

http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1527

DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-5

  1. Бондаренко О.М., Стрій Л.О. (2024) Вплив сучасних digital – комунікацій на поведінку споживача. Бізнес Інформ. 2024.№2.С.346-355.

DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-346-355

📌Email: striyla@ukr.net

📌Посилання на профіль (Google Scholar та ORCID ID):

 ORCID ID