💡Досягнення в професійній діяльності
📌Освіта
- Одеський державний економічний університет, факультет міжнародної економіки. Спеціальність «маркетинг», кваліфікація – економіст, 2003 рік
📌Науковий ступінь
Кандидат економічних наук (2009 р.), спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
📌Тема дисертації та рік захисту:
«Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України», 2008 рік
📌Вчене звання
Доцент кафедри маркетингу (2014 р.)
📌Досвід роботи:
19 років (з 09.2003р.)
📌Дисципліни, які викладаються
- Логістика
- Маркетинг на ринку В2В
- Сегментація та позиціонування на ринку
- Міжнародна транспортна логістика
- Складська логістика
- Закупівельна логістика
- Навчально-економічна практика (Тренінг)
- Міждисциплінарний тренінг
📌Підвищення кваліфікації
ТОВ «Таврія-В», 26.10.2020р. – 26.12.2020р., стажування без відриву від виробництва, Наказ № 239-О від 15 жовтня 2020р.
📌Сфера наукових інтересів
Маркетинг у сфері освітніх послуг, поведінка споживача, транспортна логістика, ТЛЦ, складська логістика, аутсорсинг у логістичній діяльності.
📌Основні наукові праці
- Жарська І.О. Логістика: навч. посіб. Одеса: ОНЕУ, 2019. 209 с.
- Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи: навч. посіб. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.
- Окландер М. А., Жарська І. О. Поведінка споживача: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2014. 208 с.
- Жарська І. О. Digital-маркетинг закладів вищої освіти. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.ВЕРНАДСЬКОГО. Сер. Економіка і управління. 2020. Том 31 (70). № 6. С.106-112.
- Жарська І. О. Сучасні тренди логістики сталого розвитку. Бізнес Інформ. 2022. №10. C.206-211.
Загалом автор понад 120 наукових та навчально-методичних робіт.
📌Email:
terassana@gmail.com
📌Науково-дослідний профіль:
ORCID ID: 0000-0002-3257-256X