💡Досягнення у професійній діяльності
📌Вища освіта: магістр з обліку та аудиту
📌Науковий ступінь: к.е.н.
📌Тема дисертації та рік захисту: «Агентне моделювання соціально-економічних відносин на підприємстві», 2016 р.
📌Досвід науково-педагогічної роботи: 16 років
📌Дисципліни:
Прикладні інформаційно-аналітичні рішення в маркетингу, Імітаційне моделювання в маркетингу і логістиці, Планування ресурсів підприємств (ERP) на базі системи SA, Цифрові технології в маркетингу, Моделювання логістичних процесів, Управління проєктами в маркетинговій і логістичній діяльності
📌Підвищення кваліфікації:
Одеський національний політехнічний університет, з 20.09.2021 р. по 17.11.2021 р. Довідка № 1020/03-06 від 17.11.2021 р. (6 кредитів ЄКТС)
📌Наукові інтереси: інформаційні системи, імітаційне моделювання
📌Вибрані публікації (5-7 публікацій):
- Васильченко К. Г. Імітаційне моделювання поведінки платників податків на ринку праці в Україні. Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. 2020. Вип. 3-4 (74-75). C. 21–32. URL:
http://vsed.oneu.edu.ua/collections/2020/74-75/pdf/21-32.pdf
DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(74-75).2020.21-32
- Васильченко К.Г., Листопад М.Д. Розширення можливостей моделювання економічних процесів з використанням сучасного програмного забезпечення. Науковий вісник ОНЕУ. 2022. Вип.3-4. С 292-293. URL:
http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2022/292-293/pdf/17-21.pdf
DOI: 10.32680/2409-9260-2022-3-4-292-293-17-21
- Васильченко К.Г. Поведінковий контекст корупційних практик та його вплив на вибір інвестора. Ефективна економіка. 2022. № 11. URL:
https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/729/737
DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.11.19
- Васильченко К.Г. Використання нестандартних нейромереж у маркетинговій та підприємницькій діяльності. Науковий вісник ОНЕУ. 2023. Вип. 10 (311). С.67-71. URL:
http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2023/311/pdf/67-71.pdf
DOI: 10.32680/2409-9260-2023-10-311-67-71
- Стрій Л.О., Саєнсус М.А., Васильченко К.Г. Маркетинг у цифоровому метевсесвіті. Інфраструктура ринку. 2024 №77
URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/77-2024
DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct77-19
- Саєнсус М.А., Беспалов В.М., Кочевой М.М., Обнявко О.В., Тарасова К.І., Сало Я.В., Васильченко К.Г. Маркетингове ціноутворення в онлайн середовищі: особливості та стратегії на цифрових ринкових просторах. Наукові перспективи (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2024. № 4 (46). С. 769-780. URL:
http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/11009/11068
DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-4(46)-769-780
📌Посилання на профіль (Google Scholar та ORCID ID):