Васильченко Кирило Геннадійович

Васильченко Кирилл Геннадиевич

Васильченко Кирило Геннадійович кандидат економічних наук, старший викладач

 💡Досягнення у професійній діяльності

📌Вища освіта: магістр з обліку та аудиту

📌Науковий ступінь: к.е.н.

📌Тема дисертації та рік захисту: «Агентне моделювання соціально-економічних відносин на підприємстві», 2016 р.

📌Досвід науково-педагогічної роботи: 16 років

📌Дисципліни:

Прикладні інформаційно-аналітичні рішення в маркетингу, Імітаційне моделювання в маркетингу і логістиці, Планування ресурсів підприємств (ERP) на базі системи SA, Цифрові технології в маркетингу, Моделювання логістичних процесів, Управління проєктами в маркетинговій і логістичній діяльності

📌Підвищення кваліфікації:

Одеський національний політехнічний університет, з 20.09.2021 р. по 17.11.2021 р. Довідка № 1020/03-06 від 17.11.2021 р. (6 кредитів ЄКТС)

📌Наукові інтереси: інформаційні системи, імітаційне моделювання

📌Вибрані публікації (5-7 публікацій):

  1. Васильченко К. Г. Імітаційне моделювання поведінки платників податків на ринку праці в Україні. Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. 2020. Вип. 3-4 (74-75). C. 21–32. URL:

http://vsed.oneu.edu.ua/collections/2020/74-75/pdf/21-32.pdf

DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(74-75).2020.21-32

  1. Васильченко К.Г., Листопад М.Д. Розширення можливостей моделювання економічних процесів з використанням сучасного програмного забезпечення. Науковий вісник ОНЕУ. 2022. Вип.3-4. С 292-293. URL:

http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2022/292-293/pdf/17-21.pdf

DOI: 10.32680/2409-9260-2022-3-4-292-293-17-21

  1. Васильченко К.Г. Поведінковий контекст корупційних  практик та його вплив на вибір інвестора. Ефективна економіка. 2022. № 11.  URL:

https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/729/737

DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.11.19

  1. Васильченко К.Г. Використання нестандартних нейромереж у маркетинговій та підприємницькій діяльності. Науковий вісник ОНЕУ. 2023. Вип. 10 (311). С.67-71. URL:

http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2023/311/pdf/67-71.pdf

DOI: 10.32680/2409-9260-2023-10-311-67-71

  1. Стрій Л.О., Саєнсус М.А., Васильченко К.Г. Маркетинг у цифоровому метевсесвіті. Інфраструктура ринку. 2024 №77

URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/77-2024

DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct77-19

  1. Саєнсус М.А., Беспалов В.М., Кочевой М.М., Обнявко О.В., Тарасова К.І., Сало Я.В., Васильченко К.Г. Маркетингове ціноутворення в онлайн середовищі: особливості та стратегії на цифрових ринкових просторах. Наукові перспективи (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2024. № 4 (46). С. 769-780. URL:

http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/11009/11068

DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-4(46)-769-780

📌Посилання на профіль (Google Scholar та ORCID ID):

Google Scholar

Orcid