Центр сучасних освітніх технологій

Танасюк
Ірина Михайлівна

Керівник центру
к.е.н, доцент

Центр створений наказом ректора університету № 142 від 01.11.2011р.

Метою діяльності Центру є вирішення сучасних завдань вищої освіти щодо забезпечення якості підготовки фахівців, управління розвитком освітньо-го середовища вищого навчального закладу, модернізації освітнього процесу шляхом упровадження, розповсюдження та розробки освітніх інновацій.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

  • Участь у визначенні стратегій розвитку освітнього середовища на рівні університету;
  • Формування нормативно-правової та нормативно-методичної бази університету, яка регламентує освітню інноваційну діяльність педагогічних працівників;
  • Розробка, апробація, експертиза, впровадження та розповсюдження сучасних освітніх технологій, інноваційних технологій навчання для забезпечення якості підготовки фахівців з вищою освітою різних освітніх та освітньо-кваліфікаційних рівнів;
  • Створення умов для взаємодії науково-методичної та науково-практичної педагогічної діяльності, обміну досвідом роботи в інноваційній освітній діяльності професорсько-викладацького складу університету;
  • Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників університету;
  • Удосконалення науково-дослідної, науково-методичної, організа-ційно-методичної, інформаційної діяльності;
  • Взаємодія з державними, міжнародними, регіональними організаціями, установами, вищими навчальними закладами у галузі освітньої діяльності.
Морщакова
Лідія Романівна
провідний фахівець
Мацків
Олена Ігорівна
фахівець

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦЕНТРУ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
  • вивчення, узагальнення та поширення позитивного міжнародного та вітчизняного досвіду з питань освітніх інновацій для забезпечення якості освіти;
  • проведення досліджень з питань удосконалення методичного забез-печення інноваційної освітньої діяльності щодо підготовки фахівців, упрова-дження сучасних технологій навчання, системи контрольно-аналітичної діяль-ності з визначення сформованості компетенцій студентів.
  • розроблення науково-методичного забезпечення системи оціню-вання якості, апробації та впровадження освітніх інновацій та інноваційних те-хнологій навчання у педагогічну практику для реалізації пріоритетних напрямів розвитку вищої освіти;
  • залучення педагогічних працівників до науково-методичних публі-кацій з питань сучасної освітньої діяльності;
  • супроводження школи молодого викладача, підвищення кваліфіка-ції професорсько-викладацького складу, змісту освіти щодо формування знань, умінь, навичок та педагогічних компетенцій з творчого використання іннова-ційних освітніх технологій у педагогічній практиці;
  • формування психологічної готовності педагогічних працівників до інноваційної педагогічної діяльності.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
  • участь у запровадженні сучасних підходів при розробленні нового покоління складових галузевих стандартів вищої освіти, організаційних форм і методів навчання з метою реалізації компетентнісного підходу;
  • розробка технологій і проведення освітнього моніторингу щодо ро-звитку освітнього середовища університету;
  • залучення до активної діяльності і наукового обговорення у сфері сучасних освітніх технологій педагогічних працівників університету;
  • створення умов для розроблення і впровадження інноваційних осві-тніх технологій у навчальний процес;
  • організація підготовки та проведення конкурсів на краще організа-ційно-методичне забезпечення навчального процесу, використання інновацій-них та інформаційно-комунікаційних технологій;
  • організація підготовки та проведення науково-методичних конфе-ренцій, семінарів і тренінгів з впровадження освітніх інновацій , сучасних тех-нологій навчання та організації навчального процесу;
  • здійснення індивідуально-консультативної роботи зі студентами, аспірантами та викладачами з питань інноваційної освітньої діяльності.

Бухгалтерія

Кубік В.Д

Бухгалтерія на підприємстві має важливе значення. Робота бухгалтерії пов’язана з постійним напрямком процесу господарської діяльності в русло, зазначене чинним законодавством України. Тобто, бухгалтерія – орган обліку та контролю, який організує бухгалтерський облік і веде сувору звітність, проводить різноманітного роду перевірки та інвентаризації, здійснює документальні ревізії.

Основні функції бухгалтерії навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

  • безперервне ведення бухгалтерського обліку на підприємстві;
  • організація бухгалтерського обліку відповідно до законодавства та установчих документів, забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних принципів бухгалтерського обліку;
  • дотримання правил документообігу і технології обробки облікової інформації;
  • відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління фінансовими і матеріальними ресурсами;
  • систематизація інформації, що міститься в первинних документах на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах;
  • проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • складання і подання у встановлені терміни фінансової, податкової та статистичної звітності;
  • організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
  • участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;
  • проведення інвентаризації активів і зобов’язань для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка;
  • забезпечення перевірки стану бухгалтерського обліку у відокремлених підрозділах підприємства;
  • контроль своєчасності сплати податків та зборів згідно встановлених термінів та розмірів;
  • забезпечення достатньою достовірною інформацією інших відділів підприємства (економічного відділу, відділу маркетингу, відділу управління персоналом, юридичний відділ, тощо) для ефективної організації своєї роботи та прийняття ефективних управлінських рішень;
  • забезпечення роботи економічного планування й аналізу спрямованою на організацію раціональної фінансової діяльності, виявлення і використання фінансових резервів з метою досягнення найбільшої ефективності діяльності підприємства.

Відділ маркетингу

Жарськa І.О

Основні функції відділу маркетингу навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

  • розробка маркетингової стратегії підприємства;
  • аналіз ефективності логістичних схем доставки кожного виду товару;
  • контроль за виконанням планів поставки товарів за номенклатурою в розрізі укладених договорів;
  • вивчення попиту на продукцію підприємства і розробка прогнозів на наступний період;
  • аналіз і розробка прогнозів основних кон’юнктуроутворюючих факторів потенційних ринків збуту продукції підприємства;
  • складання планів реалізації продукції;
  • аналіз товарного асортименту, якості продукції, організації збуту, реклами і системи фірмового обслуговування на аналогічних підприємствах;
  • проведення маркетингових досліджень потреб споживачів продукції підприємства та кінцевих споживачів;
  • організація формування, наповнення та оновлення маркетингової бази даних за такими розділами: споживачі, конкуренти, кон’юнктура ринку, збут;
  • систематичне спостереження за ринком і коректування прогнозів відповідно до змін, що відбуваються;
  • розробка пропозицій керівництву підприємства зі створення нової продукції і зміни характеристик існуючих товарів;
  • визначення спільно з іншими відділами технічних характеристик і ціни нового виробу;
  • прогнозування попиту на нову продукцію;
  • аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства;
  • визначення методу та стратегії ціноутворення і розрахунок оптимальних цін на продукцію підприємства з врахуванням рівня попиту та цін конкурентів;
  • розробка системи знижок з ціни продукції підприємства;
  • налагодження контактів з замовниками і покупцями продукції, розробка заходів щодо підвищення ефективності збутової мережі;
  • забезпечення підготовки і укладення договорів на поставку товарів;
  • пошук нових ринків збуту і нових споживачів продукції;
  • підготовка оперативної та статистичної звітності про виконання поставок, договірних зобов’язань і своєчасне їх представлення з пояснювальною запискою;
  • розробка планів рекламних кампаній, вибір найбільш ефективних методів реклами, що враховують особливості рекламованої продукції і ринку. Визначення об’єктів реклами і сегментів ринку, на яких необхідно рекламувати продукцію;
  • організація роботи з проведення рекламних кампаній. Розробка необхідних рекламних матеріалів. Організація співробітництва з засобами масової інформації;
  • розробка концепції формування фірмового стилю, організація реклами за допомогою фірмових виробів (плакатів, буклетів, афіш, експрес інформації);
  • складання кошторису витрат на проведення рекламних заходів і здійснення контролю за дотриманням;
  • аналіз ефективності реклами, її впливу на збут продукції, інформованості споживача про продукцію підприємства і розробка рекомендацій з вдосконалення реклами;
  • забезпечення правильного складання встановленої звітності та її своєчасного подання керівництву. Аналіз ефективності функціонування маркетингової системи та розробка пропозицій щодо її вдосконалення.

Відділ управління персоналом

Карпенко Н.В

У відділі управління персоналом навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова» студенти виконують функції фахівців, що займаються проблемами економіки праці, зокрема аналізом та плануванням трудових показників.

Під час виконання завдань з практики (3 курс) та тренінгу за фахом (4 курс) у даному відділі студенти мають можливість застосовувати теоретичні знання, отримані в ході лекційних та практичних занять з навчальної дисципліни «Економіка праці та соціально-трудові відносини», і, таким чином, отримати вміння та практичні навички для виконання своєї професійної діяльності за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр».

Основні функції відділу управління персоналом (сектор «аналіз трудових показників») навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

  • аналіз і планування чисельності персоналу підприємства;
  • аналіз використання робочого часу на підприємстві;
  • аналіз продуктивності праці;
  • аналіз заробітної плати;
  • розробка проекту з удосконалення оплати праці;
  • планування витрат робочого часу;
  • планування фонду оплати праці;
  • складання зведеного плану з праці.

Планово-економічний відділ

Кошельок Г.В

Основні функції планово-економічного відділу навчально-тренінгового підприємства «Супер-нова»:

  • організація виробничого та технологічного процесу виготовлення продукції ТОВ «Супер-Нова»;
  • аналіз виробничої програми та динаміки випуску продукції цехами у натуральному виразі;
  • оформлення необхідних документів щодо випуску продукції, проведення закупки матеріалів, необхідних для виробництва;
  • аналіз основних засобів за складом, динамікою, структурою та технічним станом;
  • аналіз руху основних засобів і ефективності їх використання;
  • аналіз складу, структури та динаміки оборотних коштів підприємства;
  • аналіз ефективності використання оборотних коштів підприємства;
  • складання калькуляції собівартості окремих видів продукції та проведення порівняльного аналізу собівартості різних видів продукції;
  • аналіз структури витрат підприємства за економічними елементами;
  • складання кошторису загальновиробничих, адміністративних витрат, витрат на збут;
  • аналіз основних видів доходу, витрат і відрахувань підприємства;
  • аналіз основних видів прибутку підприємства;
  • аналіз показників рентабельності підприємства.