Працевлаштування студентів (Кадрове агенство “Успіх”)

СТАБІЛЬНА  РОБОТА:

  • Бухгалтер (знання проводок по доходах та видатках, знання обліку ПДВ)
  • Менеджер з підбору персоналу у відділ управління персоналом
  • Інспектор по кадрам у відділ управління персоналом
  • Обліковець у відділ управління персоналом
  • Економіст
  • Оператор 1С
  • Інспектор контрольно-ревізійного відділу
  • Торговий представник, з авто

Наші основні цінності – це співробітники, партнери та репутація.

Ми пропонуємо:

  • стабільність, надійність, справедливість, повагу
  • своєчасність виплати заробітної плати
  • можливість кар’єрного і професійного росту

З усіх питань звертатися до Відділу управління персоналом
Тел.: (048) 717 58 50, 050 49 20 228
ел. адреса: hr@almi.odessa.ua

1) Менеджер по роботі з клієнтами (напрямок-упаковка преміум класу):

  • повна зайнятість;
  • студенти 4-5 курсу (можлива заочна форма навчання).

Компетенції: Аналітичний склад розуму, відповідальність, ініціативність, творчий підхід, результативність, вміння виявити потребу, орієнтація на клієнта, мотивація на успіх, знание 1с (вітається).

2) Менеджер по роботі з клієнтами (напрямок порізка, підготовчі роботи до готової продукції. POS-матеріали):

  • повна зайнятість,
  • студенти 3-5 курсу (можливо заочна форма навчання).

Компетенції: Аналітичний склад розуму, самостійність, відповідальність, орієнтація на клієнта, результативність, знание 1с (вітається).

3) Менеджер по роботі з клієнтами (напрямок-замовлення з сайтів Tablichka.com.ua і prom.ua):

  • повна зайнятість,
  • студенти 3-5 курсу (заочна форма навчання)

Компетенції: навички телефонного спілкування, посидючість, вміння працювати в режимі багатозадачності, здатність до навчання, знання 1с (вітається).

4) Копірайтер:

  • віддалена робота,
  • можливий прихід в офіс 1р / тиж.,
  • студенти 3-5 курсу (можлива заочна форма навчання);
  • досвід роботи – вітається.

Компетенції: вміння аналізувати, збирати дані, навик планування і контролю, розвинені комунікативні навички, організованість, пунктуальність до роботи, технічний склад розуму з творчим підходом до написання тексту.

5) Помічник головного маркетолога:

  • профільну освіту – маркетолог (обов’язково);
  • повна зайнятість;
  • студенти 3-5 курсу (можлива заочна форма навчання);
  • досвід роботи в маркетингу вітається.

Компетенції: відкритість, ініціативність, бажання розвиватися і рости професійно та фінансово, знання основ інтернет- маркетингу (вітається).

Поштова адреса та індекс (для відправки документів):

65074, Україна, м.Одеса, а / с 77.

Телефон: 048 738 06 55

E-mail: ivhr@integra.od.ua

http: http://www.integra.od.ua/

Піклуючись не лише про навчання студентів, але і про їх працевлаштування, Одеський національний економічний університет (ОНЕУ) підтримав проект по створенню кадрового агентства, в розробці якого взяли участь викладачі, аспіранти і студенти кафедри управління персоналом і економіки праці

Даний проект був завершений створенням кадрового агентства «Успіх», яке повинно допомогти роботодавцям і молодим людям, що шукають роботу “зустрітися”.

Окрім працевлаштування, тут студенти (майбутні менеджери з персоналу) можуть пройти практику за своєю спеціальністю: одержати докладну інформацію про безліч професій, навчитися працювати з документацією, базою даних, одержати досвід спілкування з людьми (клієнтами і роботодавцями кадрового агентства). Усьому цьому навчить дружній колектив співробітників КА «Успіх», тепла, затишна атмосфера агентства.

Влаштуватися на стажування в агентство досить легко. Досить яскравих іскорок запалу в очах і якомога більше цілеспрямованості. Адже саме бажання домогтися чогось і приводить студентів, що навчаються за спеціальністю «Управління персоналом і економіка праці», сюди.

Щороку в нашому університеті з’являються нові палаючі очі першокурсників, повні нездоланним бажанням чимось зайнятися, у щось укласти свій ентузіазм, і щороку в кадровому агентстві «Успіх» будуть з’являтися найцілеспрямованіші з них. І щороку висококваліфікований персонал агентства буде навчати їх азам однієї із самих цікавих і складних професій – менеджер з персоналу. Саме тут ці студенти починають свій кар’єрний шлях – свій шлях до УСПІХУ!


Ярмарок вакансій проводиться з ОНЄУ регулярно з 2004 року і став вже доброю традицією для нашого університету. Основна мета проведення заходу – це надати можливість студентам поспілкуватися напряму з роботодавцями щодо свого майбутнього працевлаштування.

Ярмарок проводиться два рази на рік: наприкінці першого та другого семестрів. Компанії, що приймають участь, мають змогу презентувати себе, свої вакансії та поспілкуватися зі студентами та випускниками ОНЕУ.

Кожен раз на Ярмарку представлені від 30 до 50 проведних компаній міста Одеси та України в цілому, в тому числі і міжнародні компанії, що належать до великої четвірки світових аудиторських компаній. Саме ці роботодавці бажають залучити в свою команду молодих спеціалістів ОНЕУ.

Запрошуємо Вас відвідати Ярмарок вакансій ОНЕУ!

Преображенська, 8, к. 105
34-55-20, 34-54-93 (факс)
career.department.oneu@gmail.com

Цілями агентства є:
  • збір інформації щодо поточної ситуації і динаміки на ринку праці, можливостей працевлаштування бажаючих;
  • допомога в адаптації майбутніх фахівців до реальних ринкових умов для подальшої професійної діяльності (семінари, тренінги, пробне тестування на IQ, структуру особистості);
  • сприяння у працевлаштуванні випускників і студентів на тимчасові роботи;
  • сприяння в проходженні практики (стажування);
  • проведення семінарів і тренінгів за визначеною тематикою;
  • ознайомлення майбутніх фахівців з навчально-діагностичною універсальною тестовою системою автоматизованого робочого місця менеджера з персоналу, яка містить психологічні тестові методики.