💡Досягнення у професійній діяльності
📌Вища освіта
Одеський інститут народного господарства, 1993 р., за спеціальністю «Економіка та соціологія праці» з присвоєнням кваліфікацію економіст
📌Науковий ступінь
Кандидат економічних наук.
Тема дисертації: «Теоретико-методичне обґрунтування заходів щодо підвищення якості послуг туристичних підприємств», 2018 р.
📌Вчене звання
Доцент, 2020 р.
📌Досвід роботи – 10 років
📌Дисципліни
– Організація транспортних послуг,
– Управління якістю туристичних послуг,
– Інноваційна діяльність підприємств готельно-ресторанного бізнесу,
– Інноваційна діяльність підприємств туризму,
– Туроперейтинг
📌Наукові інтереси
Якість туристичних послуг, Інноваційна діяльність підприємств туристичної сфери
📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт – 80
📌Вибрані публікації
- Bedradina G., Nezdoyminov S. Measuring the Quality of the Tourism Product in the Tour Operator Business, Montenegrin Journal of Economics, Vol. 15, No. 2, 2019, 81- 93. (Scopus, Web of Science) Режимдоступу: http://www.mnje.com/en/vol-15-no-2
- Ganna Bedradina, Sergii Nezdoyminov, Andrii Ivanov (2019). Digital Technology in the Management of Quality Service in Tourism Business. International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT), Volume-9, Issue-1, pp.1865-1869. (Scopus) Режим доступу: http://www.ijeat.org/download/volume-9-issue-1/
- Бедрадіна Г.К. Заходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємств / Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Випуск 22. ‒ С. 259–263. Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-22-2018
- Г.К. Бедрадіна С.Г.Нездоймінов Д.М.Самойленко Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарства/Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 6 (17). – С. 284–288. Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/52.pdf
- Бедрадіна Г.К. Нездоймінов С.Г. Науково-методичні основи оцінювання якості туристичних послуг/Вісник соціально-економічних досліджень : збірник наукових праць.- 2018. – №3 (67). – С. 63-72.
- Бедрадіна Г.К.Методика SERVICEQUALITY в оцінюванні якості готельних послуг/ Приазовський економічний вісник ‒ 2019. ‒ №5 (16) ‒ С. 113-118. Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-16
- Бедрадіна Г.К., Кузьмічова К.А. Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу/ Науковий журнал «Причорноморські економічні студії».-2020.-№55 Ч.1.-С.78-83
📌Посилання на профіль
Scopus ID : 57209497220 ()
Google Scholar id : JOLmhxQAAAAJ