Спортивний сектор 🏆

Сидорова Вікторія Дмитрівна

Голова спортивного сектору

 

Спосіб життя сучасної людини малорухомий, оскільки більшість професій припускають сидячу роботу. В результаті організм не відчуває постійну необхідне навантаження і стає все менш спритним і рухливим, а життєдіяльність всіх органів і систем – все більш млявою.

Регулярні фізичні навантаження – це основа правильного способу життя і запорука відсутності проблем зі здоров’ям у похилому віці. Факультет міжнародної економіки ОНЕУ піклується про здоров’я своїх студентів, а спортивний сектор відкритий для всіх.

У спорт-секторі вважають, що, лише зберігаючи не тільки інтелектуальний, а й фізичний рівень розвитку, кожна людина може домогтися успіхів у житті. Спорт – це хороший спосіб розвинути силу, витривалість, наполегливість, уміння бачити заздалегідь, концентрацію і впевненість, витримку і наполегливість.

Основними завданнями спортивного сектора факультету міжнародної економіки є:

  • привернення уваги студентів до спорту, участі в спортивних змаганнях з різних видів спорту;
  • створення сприятливого середовища для розвитку спортивної активності студентів;
  • розширення і зміцнення міжвузівського співробітництва;
  • створення додаткових форм дозвілля;
  • вдосконалення спортивно-масової та оздоровчої роботи зі студентами;
  • пропаганда здорового способу життя.

Наш факультет намагається дотримуватися лідерських позицій і постійно перемагає на змаганнях з різних видів спорту: шахи, настільний теніс, бадмінтон, футбол, волейбол, баскетбол, стрілянина, легка атлетика та інші.

ФМЕ по праву вважається одним з найсильніших спортивних факультетів і не перестає доводити це. У 2017 році наші студенти посіли перше місце в змаганнях за Кубок Ректора, а в 2018 році – друге.

Крім активної участі в змаганнях серед факультетів нашого університету і між іншими університетами Одеси, а також великої кількості перемог, наші студенти вносять спорт в повсякденне життя. На факультеті щорічно проходять дні спорту.

Заняття спортом не тільки допомагають підтримувати форму, а й добре заряджають енергією. Більшість відомих бізнес-лідерів і успішних людей знаходить у своєму графіку час для спорту. Спортивний сектор факультету міжнародної економіки ОНЕУ бажає студентам успішного майбутнього, тому піклується про їхнє здоров’я, фізичній формі і запаси енергії вже зараз, всіляко закликаючи брати участь в змаганнях і впускати спорт в своє життя, а також агітує вкласти свою лепту зусиль в боротьбу за першість факультету на спортивній арені університету.

Привокзальна пл.,2, к.113
 724-58-67, 724-59-61
fme@oneu.edu.ua

Дисципліни кафедри Маркетингу

Бакалаврат

  1. Вступ до фаху
  2. Поведінка споживачів
  3. Товарознавство
  4. Маркетинг
  5. Маркетингова товарна політика
  6. Маркетингове ціноутворення
  7. Маркетингові комунікації
  8. Міжнародний маркетинг
  9. Маркетингова політика розподілу
  10. Математичні і статистичні методи в маркетингу
  11. Інформаційні системи в маркетингу
  12. Інтернет-маркетинг
  13. Виставкова діяльність
  14. Логістика
  15. Маркетинг промислового підприємства
  16. Маркетинг послуг
  17. Маркетингові дослідження
  18. Паблік рілейшнз
  19. Дизайн реклами

Магістратура

  1. Маркетинговий менеджмент
  2. Стратегічний маркетинг
  3. Рекламний менеджмент
  4. Брендинг
  5. Товарна інноваційна політика
  6. Управління проектами маркетингу
  7. Імітаційне моделювання в маркетингу
  8. Логістичний менеджмент
  9. Маркетинг в соціальних мережах
  10. Менеджмент торгово-посередницької діяльності
  11. Стандартизація і сертифікація
  12. Маркетинг територій
  13. Маркетинговий аудит
  14. Маркетинг на ринку В2В
  15. Інформаційний маркетинг
  16. Методологія наукових досліджень
  17. Системний синтез і аналіз в маркетингу
  18. Державний маркетинг
  19. Методологія дослідження ринку
  20. Еволюція теорії маркетингу
  21. Проблеми сучасного маркетингу
  22. Глобальна економіка
  23. Інтегровані маркетингові комунікації

Дисципліни кафедри Міжнародних економічних відносин

  1. Міжнародна економіка
  2. Економіка зарубіжних країн
  3. Міжнародні організації
  4. Міжнародні фінанси
  5. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств (організацій)
  6. Міжнародний маркетинг
  7. Транснаціональні корпорації
  8. Міжнародна торгівля
  9. Сучасна єврорегіоналізація
  10. Міжнародні комерційні угоди та розрахунки
  11. Інституційні важелі вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності регіону
  12. Міжнародний агробізнес
  13. Міжнародні стратегії економічного розвитку
  14. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
  15. Міжнародна економічна діяльність України
  16. Європейська інтеграція
  17. Міжнародні економічні відносини
  18. Глобальна економіка
  19. Університетська освіта (спеціальність «Міжнародна економіка»)
  20. Основи наукових досліджень

Дисципліни кафедри Туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Бакалаврат

  1. Основи наукових досліджень
  2. Діяльність туристської самодіяльної організації
  3. Туристські ресурси України
  4. Рекреаційна географія
  5. Рекреаційні комплекси
  6. Технологія туристської діяльності
  7. Технологія готельної справи
  8. Технологія ресторанної справи
  9. Економіка туризму
  10. Менеджмент в туризмі
  11. Спортивний туризм
  12. Бухгалтерський облік в туризмі
  13. Організація послуг харчування
  14. Організація екскурсійних послуг
  15. Організація транспортних послуг
  16. Рекреалогія
  17. Маркетинг в туризмі
  18. Організація рекреаційних послуг
  19. Організація анімаційних послуг в туризмі
  20. Історія туризму
  21. Організація сфери туристичних послуг
  22. Туроперейтинг
  23. Організація підприємницької діяльності в туризмі
  24. Іміджеологія та ПР в туризмі
  25. Економіка турфірм
  26. Економіка підприємств готельного господарства
  27. Економіка підприємств ресторанного господарства
  28. Стандартизація, сертифікація тур. послуг, ліцензування турдіяльності

Магістратура

  1. Методологія наукових досліджень
  2. Управління туристичним підприємством
  3. Управління регіональним розвитком туризму
  4. Міжнародний туристичний бізнес
  5. Міжнародні інформаційні системи в туризмі
  6. Конкурентоспроможність підприємств у сфері турбізнесу
  7. Спеціалізовані туристичні ринки
  8. Бізнес-планування на підприємствах туризму