Факультет міжнародної економіки | Сектори: Навчально-науковий | Організаційний | Спортивний | Культурно-масовий | PR |
Сидорова Вікторія Дмитрівна
Голова спортивного сектору
Спосіб життя сучасної людини малорухомий, оскільки більшість професій припускають сидячу роботу. В результаті організм не відчуває постійну необхідне навантаження і стає все менш спритним і рухливим, а життєдіяльність всіх органів і систем – все більш млявою.
Регулярні фізичні навантаження – це основа правильного способу життя і запорука відсутності проблем зі здоров’ям у похилому віці. Факультет міжнародної економіки ОНЕУ піклується про здоров’я своїх студентів, а спортивний сектор відкритий для всіх.
У спорт-секторі вважають, що, лише зберігаючи не тільки інтелектуальний, а й фізичний рівень розвитку, кожна людина може домогтися успіхів у житті. Спорт – це хороший спосіб розвинути силу, витривалість, наполегливість, уміння бачити заздалегідь, концентрацію і впевненість, витримку і наполегливість.
Основними завданнями спортивного сектора факультету міжнародної економіки є:
- привернення уваги студентів до спорту, участі в спортивних змаганнях з різних видів спорту;
- створення сприятливого середовища для розвитку спортивної активності студентів;
- розширення і зміцнення міжвузівського співробітництва;
- створення додаткових форм дозвілля;
- вдосконалення спортивно-масової та оздоровчої роботи зі студентами;
- пропаганда здорового способу життя.
Наш факультет намагається дотримуватися лідерських позицій і постійно перемагає на змаганнях з різних видів спорту: шахи, настільний теніс, бадмінтон, футбол, волейбол, баскетбол, стрілянина, легка атлетика та інші.
ФМЕ по праву вважається одним з найсильніших спортивних факультетів і не перестає доводити це. У 2017 році наші студенти посіли перше місце в змаганнях за Кубок Ректора, а в 2018 році – друге.
Крім активної участі в змаганнях серед факультетів нашого університету і між іншими університетами Одеси, а також великої кількості перемог, наші студенти вносять спорт в повсякденне життя. На факультеті щорічно проходять дні спорту.
Заняття спортом не тільки допомагають підтримувати форму, а й добре заряджають енергією. Більшість відомих бізнес-лідерів і успішних людей знаходить у своєму графіку час для спорту. Спортивний сектор факультету міжнародної економіки ОНЕУ бажає студентам успішного майбутнього, тому піклується про їхнє здоров’я, фізичній формі і запаси енергії вже зараз, всіляко закликаючи брати участь в змаганнях і впускати спорт в своє життя, а також агітує вкласти свою лепту зусиль в боротьбу за першість факультету на спортивній арені університету.
Дисципліни кафедри Маркетингу
Бакалаврат
- Вступ до фаху
- Поведінка споживачів
- Товарознавство
- Маркетинг
- Маркетингова товарна політика
- Маркетингове ціноутворення
- Маркетингові комунікації
- Міжнародний маркетинг
- Маркетингова політика розподілу
- Математичні і статистичні методи в маркетингу
- Інформаційні системи в маркетингу
- Інтернет-маркетинг
- Виставкова діяльність
- Логістика
- Маркетинг промислового підприємства
- Маркетинг послуг
- Маркетингові дослідження
- Паблік рілейшнз
- Дизайн реклами
Магістратура
- Маркетинговий менеджмент
- Стратегічний маркетинг
- Рекламний менеджмент
- Брендинг
- Товарна інноваційна політика
- Управління проектами маркетингу
- Імітаційне моделювання в маркетингу
- Логістичний менеджмент
- Маркетинг в соціальних мережах
- Менеджмент торгово-посередницької діяльності
- Стандартизація і сертифікація
- Маркетинг територій
- Маркетинговий аудит
- Маркетинг на ринку В2В
- Інформаційний маркетинг
- Методологія наукових досліджень
- Системний синтез і аналіз в маркетингу
- Державний маркетинг
- Методологія дослідження ринку
- Еволюція теорії маркетингу
- Проблеми сучасного маркетингу
- Глобальна економіка
- Інтегровані маркетингові комунікації
Дисципліни кафедри Міжнародних економічних відносин
- Міжнародна економіка
- Економіка зарубіжних країн
- Міжнародні організації
- Міжнародні фінанси
- Зовнішньоекономічна діяльність підприємств (організацій)
- Міжнародний маркетинг
- Транснаціональні корпорації
- Міжнародна торгівля
- Сучасна єврорегіоналізація
- Міжнародні комерційні угоди та розрахунки
- Інституційні важелі вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності регіону
- Міжнародний агробізнес
- Міжнародні стратегії економічного розвитку
- Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
- Міжнародна економічна діяльність України
- Європейська інтеграція
- Міжнародні економічні відносини
- Глобальна економіка
- Університетська освіта (спеціальність «Міжнародна економіка»)
- Основи наукових досліджень
Дисципліни кафедри Туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Бакалаврат
- Основи наукових досліджень
- Діяльність туристської самодіяльної організації
- Туристські ресурси України
- Рекреаційна географія
- Рекреаційні комплекси
- Технологія туристської діяльності
- Технологія готельної справи
- Технологія ресторанної справи
- Економіка туризму
- Менеджмент в туризмі
- Спортивний туризм
- Бухгалтерський облік в туризмі
- Організація послуг харчування
- Організація екскурсійних послуг
- Організація транспортних послуг
- Рекреалогія
- Маркетинг в туризмі
- Організація рекреаційних послуг
- Організація анімаційних послуг в туризмі
- Історія туризму
- Організація сфери туристичних послуг
- Туроперейтинг
- Організація підприємницької діяльності в туризмі
- Іміджеологія та ПР в туризмі
- Економіка турфірм
- Економіка підприємств готельного господарства
- Економіка підприємств ресторанного господарства
- Стандартизація, сертифікація тур. послуг, ліцензування турдіяльності
Магістратура
- Методологія наукових досліджень
- Управління туристичним підприємством
- Управління регіональним розвитком туризму
- Міжнародний туристичний бізнес
- Міжнародні інформаційні системи в туризмі
- Конкурентоспроможність підприємств у сфері турбізнесу
- Спеціалізовані туристичні ринки
- Бізнес-планування на підприємствах туризму