Факультет міжнародної економіки | Сектори: Навчально-науковий | Організаційний | Спортивний | Культурно-масовий | PR |
Вискребець Валерія Олександрівна
Голова культурно-масового сектору (культорг), профорг ФМЕ
Студклуб, або культурно-масовий сектор ФМЕ, – це місце, де зібрані найталановитіші і креативні студенти з усього факультету. Студклуб займається підготовкою студентів до таких конкурсів, як Студосінь, «Міс ОНЕУ» і Студвесна. Варто відзначити, що студенти, які зв’язали своє студентське життя з цим безсумнівно креативним колективом, завжди живуть на хвилі яскравих вражень.
Душею Студклубу завжди були, є і будуть його постановники. Ці люди знаходяться завжди на висоті відповідальності, адже на них лежить завдання приносити нашому факультету перші місця! Саме вони придумують ідеї для номерів і способи їх втілення в реальність, що не так просто, як здається. Кожен постановник займається своєю номінацією, а їх у Студклубі – три!
Перша номінація – танець. Мабуть, це одна з сильних сторін нашого факультету. Саме танець найчастіше приносить перші місця для ФМЕ. Ця номінація по своєму цікава і непередбачувана, а тренування наших танцюристів завжди проходять з максимальною самовіддачею кожного з них.
Друга номінація – вокал. Голоси вокалістів нашого факультету іноді вражають своєю глибиною і силою, і хоч ця номінація не забирає так багато фізичних сил, як попередня, вона така ж важлива і вимагає тотальної підготовки.
Третя номінація – КВК. Складна номінація, від якої ніколи не знаєш, чого очікувати, адже саме тут потрібно представити свій факультет на сцені театру – жартом. Так-так, жартом. Агітбригада розвиває в студента не тільки акторську майстерність, а й креативність його мислення. Багато випускників саме цієї номінації є успішними учасниками регіональних ліг сміху і займають почесні місця. Надалі створюють успішні команди і виступають на масштабних майданчиках і конкурсах. Ця номінація дозволяє розкрити в собі величезні ресурси, що в подальшому надзвичайно допомагає студентам.
Крім цього, в студклубі є окрема команда людей, хлопці називають їх «допомогатор». Це ті, хто готовий надавати всіляку допомогу в плані створення реквізиту для виступів, декорацій, пошиття костюмів і так далі. Саме «допомогатор» беруть на себе не найприємніші клопоти і організаційні моменти, при цьому навіть не виходять на сцену, але нарівні з іншими номінаціями вони віддані Студклубу всією душею.
Стати членом цієї сім’ї можна пройшовши відбір, в якому новоприбулі змагатимуться між собою за право представляти свій факультет. Учасники відбору виявляють себе перед постановниками, які в свою чергу оцінюють вокальні та танцювальні дані студентів, або ж їх активність на сцені і здатність до театрального мистецтва.
Закінчивши процедуру відбору новоспечених «студклубівців», їх починають готувати до головних подій творчої студентського життя, а саме до Студосені, «Міс ОНЕУ» і Студвесни. Починається період активних щоденних тренувань і всілякої підготовки до майбутніх конкурсів.
Що ж являють собою ці заходи?
Студосінь – це змагання між факультетами в трьох перерахованих вище номінаціях. При цьому брати участь можуть тільки студенти першого курсу. Для багатьох цей захід стає першим досвідом виступу на великій сцені перед сотнями глядачів, першим грандіозним змаганням.
Конкурс «Міс ОНЕУ». На «Міс ОНЕУ» дівчину також відбирає Студклуб. У відборі може взяти участь будь-яка талановита і впевнена в своїх силах студентка ФМЕ незалежно від того, брала участь чи вона в самодіяльності факультету раніше. Це конкурс, де представниці прекрасної статі повинні не тільки зачарувати зал своєю красою і шармом, але і продемонструвати свої театральні, вокальні та танцювальні здібності. Чарівні учасниці також готують дефіле, для якого необхідно вибрати відповідний наряд і поставити невеликі танцювальні зв’язки, відповідні стилю і теми.
Студвесна – це яскравий і видовищний захід навчального року, до цього конкурсу студенти готуються ще сильніше і наполегливіше, а конкуренція між факультетами стає ще більш відчутною. В даному змаганні між факультетами можуть брати участь студклубівці, учні на всіх курсах. Студвесна – відмінна школа життя. За час підготовки до неї хлопці багато в чому ростуть і розвиваються, стають більш відповідальними і згуртованими, адже тепер першокурсник виходить на сцену з випускником заради однієї мети – заради перемоги. Головне, чого навчають подібні заходи – це робота в команді, дружба і допомога один одному. Підготовка завжди наповнена сміхом, веселощами і приємними враженнями.
Дисципліни кафедри Маркетингу
Бакалаврат
- Вступ до фаху
- Поведінка споживачів
- Товарознавство
- Маркетинг
- Маркетингова товарна політика
- Маркетингове ціноутворення
- Маркетингові комунікації
- Міжнародний маркетинг
- Маркетингова політика розподілу
- Математичні і статистичні методи в маркетингу
- Інформаційні системи в маркетингу
- Інтернет-маркетинг
- Виставкова діяльність
- Логістика
- Маркетинг промислового підприємства
- Маркетинг послуг
- Маркетингові дослідження
- Паблік рілейшнз
- Дизайн реклами
Магістратура
- Маркетинговий менеджмент
- Стратегічний маркетинг
- Рекламний менеджмент
- Брендинг
- Товарна інноваційна політика
- Управління проектами маркетингу
- Імітаційне моделювання в маркетингу
- Логістичний менеджмент
- Маркетинг в соціальних мережах
- Менеджмент торгово-посередницької діяльності
- Стандартизація і сертифікація
- Маркетинг територій
- Маркетинговий аудит
- Маркетинг на ринку В2В
- Інформаційний маркетинг
- Методологія наукових досліджень
- Системний синтез і аналіз в маркетингу
- Державний маркетинг
- Методологія дослідження ринку
- Еволюція теорії маркетингу
- Проблеми сучасного маркетингу
- Глобальна економіка
- Інтегровані маркетингові комунікації
Дисципліни кафедри Міжнародних економічних відносин
- Міжнародна економіка
- Економіка зарубіжних країн
- Міжнародні організації
- Міжнародні фінанси
- Зовнішньоекономічна діяльність підприємств (організацій)
- Міжнародний маркетинг
- Транснаціональні корпорації
- Міжнародна торгівля
- Сучасна єврорегіоналізація
- Міжнародні комерційні угоди та розрахунки
- Інституційні важелі вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності регіону
- Міжнародний агробізнес
- Міжнародні стратегії економічного розвитку
- Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
- Міжнародна економічна діяльність України
- Європейська інтеграція
- Міжнародні економічні відносини
- Глобальна економіка
- Університетська освіта (спеціальність «Міжнародна економіка»)
- Основи наукових досліджень
Дисципліни кафедри Туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Бакалаврат
- Основи наукових досліджень
- Діяльність туристської самодіяльної організації
- Туристські ресурси України
- Рекреаційна географія
- Рекреаційні комплекси
- Технологія туристської діяльності
- Технологія готельної справи
- Технологія ресторанної справи
- Економіка туризму
- Менеджмент в туризмі
- Спортивний туризм
- Бухгалтерський облік в туризмі
- Організація послуг харчування
- Організація екскурсійних послуг
- Організація транспортних послуг
- Рекреалогія
- Маркетинг в туризмі
- Організація рекреаційних послуг
- Організація анімаційних послуг в туризмі
- Історія туризму
- Організація сфери туристичних послуг
- Туроперейтинг
- Організація підприємницької діяльності в туризмі
- Іміджеологія та ПР в туризмі
- Економіка турфірм
- Економіка підприємств готельного господарства
- Економіка підприємств ресторанного господарства
- Стандартизація, сертифікація тур. послуг, ліцензування турдіяльності
Магістратура
- Методологія наукових досліджень
- Управління туристичним підприємством
- Управління регіональним розвитком туризму
- Міжнародний туристичний бізнес
- Міжнародні інформаційні системи в туризмі
- Конкурентоспроможність підприємств у сфері турбізнесу
- Спеціалізовані туристичні ринки
- Бізнес-планування на підприємствах туризму