МАГІСТР | |
Спеціальність 075 «Маркетинг» | |
Освітня програма «Маркетинг та міжнародна логістика» | |
Переорієнтація виробництва на споживача, його інтереси й переваги можлива лише за умов насичення ринку та здорової конкуренції. Тому, нині підприємствам необхідно налаштовуватись на маркетингову філософію бізнесу, на активну економічну й господарську діяльність з чітко сформованими цілями та адекватно обраними засобами для досягнення цих цілей.
Кожна сучасна організація ставить головне завдання — задоволення потреб тих груп населення, для обслуговування яких вона й була створена. Методи та інструменти маркетингу найкраще підходять для цього. Нині на перший план висувається завдання організації підприємства таким чином, щоб її співробітники були зацікавлені в пошуку нових, більш ефективних засобів задоволення потреб споживачів. Особливої уваги заслуговує реалізація маркетингу відносно нових напрямів бізнесу. Тут вирішуються проблеми виходу на нові ринки і створення нової для компанії продукції. |
|
🏦📚 Знання і вміння:
🔹розробляти маркетингові стратегії, вивчати смаки покупців з метою виявлення мотивів покупки задля просування товару; 🔹 досліджувати, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінювати ринок конкретних товарів та послуг, моніторити галузь, організовувати маркетингові дослідження, з’ясовувати потреби покупців, обробляти інформацію за допомогою спеціальних комп’ютерних програм, складати докладний маркетинговий звіт з аналітичними даними, порівняльними характеристиками, робити ринковий прогноз і розробляти рекомендації; 🔹координувати інтегрованими маркетинговими комунікаціями; управляти рухом товарів в логістичних ланцюгах поставок; 🔹організовувати перевезення вантажів різними видами транспорту; аналізувати ринок логістичних послуг; 🔹формувати оптимальний логістичний ланцюг; організовувати міжнародні транспортні коридори. |
“Творчість без стратегії називається мистецтвом.
Творчість зі стратегією називається маркетингом”.
Джефф Річардс
Посада | Зарплатня, грн |
Маркетинговий аналітик | 18 000 грн |
Інтернет-маркетолог | 20 000 грн |
Маркетинг-директор | 33 600 грн |
Керівник логістичного напрямку | 27 500 грн |
Продакт-менеджер | 24 000 грн |
Бренд-менеджер | ЗП 18 000 грн |
SMM-менеджер | ЗП 15 000 грн |
Трейд-маркетолог | ЗП 18 000 грн |
ПІБ | ПОСАДА |
Чорноморець Дар’я | керівник відділу логістики |
Коваль Ганна | маркетинг-директор ювелірного дому «SOVA» |
Язвінський Євген | Agency Director в компании “Median ads & School” |
Гайдукович Дмитро | керівник центру підтримки підприємців в Дія.Бізнес І Одеса |
Бостан Анна | керівник SEO по роботі з клієнтами компанії Websearch, викладач Інтернет-маркетингу в комп’ютерній школі Hille |
Мавров Станіслав | маркетинг-директор міжнародної компанії «Украмарин» |