Кочевой Максим Миколайович

Кочевий
Максим Миколайович
к.е.н., доцент

💡Досягнення у професійній діяльності

📌 Вища освіта:

Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 1997, за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини», кваліфікація – спеціаліст з міжнародних економічних відносин

📌 Науковий ступень: кандидат економічних наук

📌Тема дисертації та рік захисту:   «Організаційно-економічний механізм управління безпечним економічним розвитком промислових підприємств», 2014

📌 Вчене звання (рік): доцент (2020 р.)

📌 Досвід роботи – 16 років

📌 Дисципліни:

«Маркетинг промислового підприємства», «Контактні аудиторії в маркетингу», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингова політика розподілу»

📌 Підвищення кваліфікації:

ТОВ «Телекард-Прилад», 2023

📌 Тренінги, семінари, конференції, гранти, відзнаки, нагороди:

Одеський національний економічний університет (2024) – член журі VІ Міжнародного конкурсу реклами для студентів і школярів «Реклама-фест»;  

Академія SendPulse (2023) – онлайн-конференція «Бізнес-стратегія 2024: маркетинг, продажі, креатив»;

Академія SendPulse (2023) – онлайн-конференція «SMM для бізнесу»;

Київський національний економічний університет (2023) – ХІ міжнародний бізнес-форум «Наука-бізнес-освіта: стратегічне партнерство»;

Академія SendPulse (2023) – онлайн-конференція «Як переконати юзерів купити на вашому лендингу»;

Академія SendPulse (2023) – вебінар «Google Analytics 4: можливості та питання роботи з системою»;

«La Foundation pour la Formation Hoteliere» / Одеський національний технологічний університет (2023) – «Marketing and Event Management in Restaurant Business»;

ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», поглиблений рівень;

ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», середній рівень;

ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», базовий рівень;

ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Рішення GOOGLE FOR EDUCATION  для автоматизації оцінювання та формування підсумкових документів і звітів»;

ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Конфіденційність, безпека і захист інформації у використанні цифрових інструментів GOOGLE»;

МБО «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні» / Одеський національний економічний університет (2023) – «Підготовка навчальних кейсів»;

МБО «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні» / Одеський національний економічний університет (2023) – «Використання інструментів методології «Не нашкодь» у плануванні допомоги для розвитку громад»;

Одеський національний політехнічний університет (2019) – «Педагогічна майстерність викладача»;

Одеський національний політехнічний університет (2018) – «Ділова українська мова в освітньому процесі»;

Одеський національний політехнічний університет (2018) – член журі Всеукраїнського  конкурсу  дипломних  робіт  студентів  вищих  навчальних закладів   освіти  зі  спеціальності  «Підприємництво,  торгівля  та біржова діяльність»;

Time Realities Scientific Group UG (2017) – «Іnnovative methods and communication in education and science»;

Полтавський університет економіки і торгівлі (2017) – «Сучасні інтерактивні методи навчання»;

Open Society Institute (2012) – «Innovative Social-Economic Research Methods and Tools of Life Satisfaction and Income Inequality Study»;

 

📌 Наукові інтереси:

маркетингова діяльність підприємства, інтернет – маркетинг, фінансово-економічна безпека, міжнародна економіка, міжнародна конкурентоспроможність

📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт – 59

📌Вибрані публікації

  1. Інструменти інтернет-маркетингу в індустрії В2В. Економіка      та      управління      розвитком      підприємств: теорія,      методологія,  практика : колективна монографія / кол. авторів. Полтава: ПП “Астрая”, 2024. с.20-24.
  2. Маркетингове ціноутворення в онлайн-середовищі: особливості та стратегії на цифрових ринкових просторах. Наукові перспективи. 2024. Вип. № 4 (46). С. 769-780.
  3. Вплив інтернет-технологій на маркетингові комунікації підприємств. Економічний простір. 2024. Вип. № 191. С.25-28.
  4. Ціноутворення як інструмент маркетингового планування. Економічний простір. 2024. № 190. С. 275-279.
  1. Маркетингові комунікації в умовах воєнного періоду: зміни та особливості. Економіка та суспільство. 2024. Вип. №  65.

6.International marketing / Kochevoy M., Smyczek S., Shengelia T., [та ін.] ; Edited by Y. Kozak, A Gribincea. – Chisinau: CUL, 2015. – 279 p. 

Email: maxk2000@ukr.net

 Google Scholar

ORCID ID