💡Досягнення у професійній діяльності
📌 Вища освіта:
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 1997, за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини», кваліфікація – спеціаліст з міжнародних економічних відносин
📌 Науковий ступень: кандидат економічних наук
📌Тема дисертації та рік захисту: «Організаційно-економічний механізм управління безпечним економічним розвитком промислових підприємств», 2014
📌 Вчене звання (рік): доцент (2020 р.)
📌 Досвід роботи – 16 років
📌 Дисципліни:
«Маркетинг промислового підприємства», «Контактні аудиторії в маркетингу», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингова політика розподілу»
📌 Підвищення кваліфікації:
ТОВ «Телекард-Прилад», 2023
📌 Тренінги, семінари, конференції, гранти, відзнаки, нагороди:
Одеський національний економічний університет (2024) – член журі VІ Міжнародного конкурсу реклами для студентів і школярів «Реклама-фест»;
Академія SendPulse (2023) – онлайн-конференція «Бізнес-стратегія 2024: маркетинг, продажі, креатив»;
Академія SendPulse (2023) – онлайн-конференція «SMM для бізнесу»;
Київський національний економічний університет (2023) – ХІ міжнародний бізнес-форум «Наука-бізнес-освіта: стратегічне партнерство»;
Академія SendPulse (2023) – онлайн-конференція «Як переконати юзерів купити на вашому лендингу»;
Академія SendPulse (2023) – вебінар «Google Analytics 4: можливості та питання роботи з системою»;
«La Foundation pour la Formation Hoteliere» / Одеський національний технологічний університет (2023) – «Marketing and Event Management in Restaurant Business»;
ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», поглиблений рівень;
ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», середній рівень;
ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти», базовий рівень;
ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Рішення GOOGLE FOR EDUCATION для автоматизації оцінювання та формування підсумкових документів і звітів»;
ТОВ «Академія цифрового розвитку» (2023) – «Конфіденційність, безпека і захист інформації у використанні цифрових інструментів GOOGLE»;
МБО «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні» / Одеський національний економічний університет (2023) – «Підготовка навчальних кейсів»;
МБО «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні» / Одеський національний економічний університет (2023) – «Використання інструментів методології «Не нашкодь» у плануванні допомоги для розвитку громад»;
Одеський національний політехнічний університет (2019) – «Педагогічна майстерність викладача»;
Одеський національний політехнічний університет (2018) – «Ділова українська мова в освітньому процесі»;
Одеський національний політехнічний університет (2018) – член журі Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;
Time Realities Scientific Group UG (2017) – «Іnnovative methods and communication in education and science»;
Полтавський університет економіки і торгівлі (2017) – «Сучасні інтерактивні методи навчання»;
Open Society Institute (2012) – «Innovative Social-Economic Research Methods and Tools of Life Satisfaction and Income Inequality Study»;
📌 Наукові інтереси:
маркетингова діяльність підприємства, інтернет – маркетинг, фінансово-економічна безпека, міжнародна економіка, міжнародна конкурентоспроможність
📌Загальна кількість наукових і навчально-методичних робіт – 59
📌Вибрані публікації
- Інструменти інтернет-маркетингу в індустрії В2В. Економіка та управління розвитком підприємств: теорія, методологія, практика : колективна монографія / кол. авторів. Полтава: ПП “Астрая”, 2024. с.20-24.
- Маркетингове ціноутворення в онлайн-середовищі: особливості та стратегії на цифрових ринкових просторах. Наукові перспективи. 2024. Вип. № 4 (46). С. 769-780.
- Вплив інтернет-технологій на маркетингові комунікації підприємств. Економічний простір. 2024. Вип. № 191. С.25-28.
- Ціноутворення як інструмент маркетингового планування. Економічний простір. 2024. № 190. С. 275-279.
- Маркетингові комунікації в умовах воєнного періоду: зміни та особливості. Економіка та суспільство. 2024. Вип. № 65.
6.International marketing / Kochevoy M., Smyczek S., Shengelia T., [та ін.] ; Edited by Y. Kozak, A Gribincea. – Chisinau: CUL, 2015. – 279 p.
Email: maxk2000@ukr.net