📌Петиція “Понизити порогові бали ЗНО 2019 для вступу до магістратури, до балів, які були у 2018 році”❕

Пропонуємо Вашій увазі петицію щодо пониження порогового балу ЗНО 2019 для вступу до магістратури, до балів, які були у 2018 році.

Текст петиції:

“З яких причин вирішили підняти прохідний бал з 8 до 12 (іноземна), покращилось викладання в ВНЗ? Можливо в кожного пересічного українця достатньо коштів на приватного репетитора чи приватну школу.

Навіщо піднімати прохідний бал з права, якщо у самих тестах присутні логічні помилки ( із 100 питань 2 дискваліфіковано). Яке логічне пояснення підняттю балів?
Тести цього року буди значно важчими, тому треба врахувати цей фактор і зробити прохідний бал нижчим, ніж його встановлено.

Щодо права на освіту. Є рішення Конституційного суду від 4 березня 2004 року N 5-рп/2004, в якому зазначено, що право на освіту – це право людини на здобуття певного обсягу знань, культурних навичок, професійної орієнтації, які необхідні  для нормальної життєдіяльності в умовах сучасного суспільства. Освіта – це цілеспрямований процес виховання і навчання з метою набуття встановлених державою освітніх рівнів (п. 4.1).

Також нагадаю, що право на освіту належить до другого покоління прав людини (соціально-економічні права) та закріплене у Загальній декларації прав людини та Міжнародному пакті  про економічні, соціальні та культурні права. З позицій формальної логіки, вбачається підміна понять з боку шановного панства в МОН. Оскільки, право на освіту передбачає, перш за все, право, яке сформувалося шляхом боротьби не одного покоління людей за свободу та розвиток власної особистості і обмежувати індивіда у такому праві є свавіллям”.

Петицію можна підписати за посиланням

📌EducationUA 2019 – матеріальна підтримка студентів українських ВУЗів✔

З 22 квітня 2019 року стартувала нова соціальна програма в сфері освіти – EducationUA, головною метою якої є матеріальна підтримка талановитих студентів.

За умовами програми буде проведено конкурс та обрано двох переможців, які отримають гранти в розмірі 10 000 грн на кожного. Призові кошти будуть направлені на оплату за навчання в їх українських ВУЗах. Для участі у конкурсі студентам потрібно підготувати невелику аналітичну роботу на одну із запропонованих нами тем. Участь у конкурсі абсолютно безкоштовна. Конкурс триватиме по 31 липня 2019 року включно.

До участі в конкурсі допускаються студенти будь-яких українських вузів, обов’язково громадяни України, які навчаються на 2-5 курсах денної і заочної форми навчання, контрактники і бюджетники.

За допомогою журі будуть визначені переможці в кожній окремій темі. Переможці, що посядуть перші місця отримають Грант на оплату за навчання в українських ВУЗах. Студенти, які посядуть 2 та 3 місця, отримають заохочувальні призи.

Перелік тем, додаткова інформація про програму, а також послідовний порядок дій можна отримати на офіційному сайті кожного з грантодавців, компанії Ladyspace та SMMdriver:

На офіційних сайтах також знаходиться форма зворотного зв’язку, за допомогою якої можна задати питання, подати заявку на участь в конкурсі та відправити посилання на готову роботу.

Бажаємо успіхів майбутнім учасникам конкурсу!

📌Підсумки РЕКЛАМА-ФЕСТ 2019❕

Прийшов час підводити підсумки РЕКЛАМА-ФЕСТ 2019!

Багато різних почуттів і емоцій викликає наш студентський конкурс креативу!

У цьому році ми намагалися зробити його дійнсно летнім- на березі моря, на рідній для ОНЕУ базі “Економіст”, щоб наші любі учасники змогли поєднати приємне з корисним – відпочинок з демонстрацією своїх рекламних талантів!

Ще однією відмінністю став новий формат: об’єднання з проектом “Рекламний полігон”, дітищем нашого шановного голови журі Євгена Вікторовича Ромата, голови Спілки рекламістів України.

Отже, в категорії “Друкована реклама” журі нашого конкурсу розподілило свої переваги наступним чином:

  • 1-е місце і грошову винагороду 2000 грн – “Донорський лайк”, автор Литвинова Віра Володимирівна з Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченко;
  • 2-е місце і грошову винагороду 1000 грн – після бурхливого обговорення було вирішено віддати відразу двом роботам “Birdy Granola”, автор Майор Євгенія з Одеського національного економічного університету, а також “Привід для Carlsberg”, автор Сліпченко Владислав Олександрович з Київського національного торговельно-економічного університету;
    3-е місце не було присуджено жодній роботі через рішення по 2-му місцю.

Спеціальні призи від нашого партнера – бренду косметики ручної роботи “Medovaya” у даній категорії отримали наступні роботи:

  • “Сміттєвік” – автор Литвинова Віра Володимирівна, Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченко,
  • “Коректор” – автор Радченко Вероніка, Київський національний торгово-економічний університет,
  • “Серце для Сільпо” – автор Коглер Тамара Вернеровна, Одеський національний економічний університет.

У категорії “Відеореклама” журі вирішило відзначити заохочувальними призами від нашого партнера – бренду косметики ручної роботи “Medovaya” наступні роботи:

  • “Релакс” від Травіна Євгенії Анатоліївни з Київського університету ім. Бориса Грінченка;
  • “За кермо НЕ сідай” від команди “Кооператісти” з Тернопільського кооперативного торговельно-економічного коледжу;
  • “Кросівки Adidas” від Бостан Анни з Одеського національного економічного університету;
  • “Google Play Music” від Коглер Тамари з Одеського національного економічного університету.

Головні призи були розподілені наступним чином:

  • 1-е місце і грошову винагороду 5000 грн отримав Яковенко Сергій Володимирович, автор роботи “Кулькова ручка” з Харківського національного економічного університету;
  • 2-е місце не присуджено;
  • 3-е місце і грошову винагороду 1500 грн отримав Шевченко Дмитро Васильович з Чернігівського національного технологічного університету за ролик “Нова пошта”!

Вітаємо студентів з перемогою!!! Впевнені, що Ваші успіхи надихнуть Вас на створення нового рекламного креативу!!!

Хотілося б подякувати студентам спеціальності «Маркетинг» і «Міжнародна логістика», які допомагали в організації всього процесу фестивалю від прикраси локацій, настройки техніки, ведення, фото- та відео-забезпечення, реєстрації, кава-пауз та навіть протистояння складним погодним умовам! Без вашої командної роботи у нас нічого б не вийшло!

Необхідно відзначити, що колектив кафедри маркетингу на чолі з Іриною Львівною Літовченко – головним ідейним натхненником РЕКЛАМА-ФЕСТ – як завжди, спрацювали як злагоджений оркестр!

Усі ФОТО

📌Допомога у створенні електронного кабінету

Шановні абітурієнти!

🔺Якщо Ви маєте будь-які питання щодо створення електронного кабінету або є запитання стосовно реєстрації, то Ви можете звернутися за консультацією та допомогою у створенні електронного кабінету:

🔸В консультаційний центр, який працюватиме з 09:00 до 15:00 за адресою: м. Одеса, вул. Преображенська, 8. ауд. 117

🔸За телефоном (048) 723–07–08 (після 10 липня)

🔺Детально про створення електронного кабінету за посиланням: https://bit.ly/31X0f44

Також, якщо Ви маєте будь-які питання щодо спеціальності, подання документів, конкурсних балів або інші питання стосовно вступної кампанії, то Ви можете звертатись до нас у месенджери (viber, telegram) :

📞+ 38 (097) 548 – 29 – 82

📞+ 38 (098) 440 – 66 – 55 

Або за телефоном: 

☎+ 38 (048) 723 – 05 – 42 – Відділ маркетингу ОНЕУ

📌Залишилося 5 днів до грандіозної події – Студентського фестивалю реклами❕

Залишилося 5 днів до грандіозної події – Студентського фестивалю реклами! У цьому році він дуже особливий:

🏖 проводиться не в навчальній аудиторії і навіть не в глядацькому залі, а під літнім небом, на березі Чорного моря, в спортивному таборі “Економіст”;

🔀 здійснюється спільно з “Рекламним полігоном” – заходом під патронатом КНТЕУ – командним змаганням креативних студентів, які в режимі реального часу, обмеженого тривалістю фестивалю, будучи в рівних умовах, повинні представити рекламні кампанії по заданим однаковим умовам брифа;

🤝дарує можливість знайти корисні і цікаві знайомства, поспілкуватися з відомими та успішними рекламістами – в журі Коста Шнайдер – креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine;

💡це досвід для початківців маркетологів, який дозволяє випробувати свої сили і проявити свої унікальні ідеї в дії;

💰це можливість отримати реальні грошові призи (головний – 5000 грн) та інші цінні подарунки від наших спонсорів!

Нагадуємо, що прийом конкурсних робіт заочної форми участі триває (до 01.07.19 р) на нашому сайті reklamafest.com.ua!

Охочих приєднатися до нашого свята креативу та реклами чекаємо 04 липня в головному корпусі ОНЕУ, Преображенська, 8.

Буде гаряче від нових рекламних ідей!