21 квітня 2021 року відбулася довгоочікувана 2-га Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг: виклики і рішення”. З огляду на карантинних обмежень, вона проходила в дистанційному форматі Zoom, ефір тривав більше 5 годин і зібрав наукову маркетингову еліту – всього 70 учасників – не тільки з України, а й Польщі, Естонії, Китаю. Статус заходу підтверджений участю 29 докторів наук, 32 кандидатів з 30 різних організацій.
Основними напрямами конференції стали новітні тренди трансформації маркетингу, маркетингові рішення в умовах адаптації до цифрової економіки, специфіка розвитку сучасної логістичної діяльності.
Запісь ефіру доступна по посиланню https://youtu.be/ICGRrfwzIJ0
Конференція вже отримала багато позитивних відгуків від колег, один з яких – від кафедри маркетингу Краківського економічного університету під керівництвом професора Яна В. Віктора представлений на фото. Висловлюємо подяку всім доповідачам, які знайшли можливість виступити з доповідями і взяти участь в науковій дискусії і підтримати теплими словами! Окреме дякуємо завідуючій кафедри маркетингу ОНЕУ, ідеологу цього заходу Ірині Львівні Литовченко, а також оргкомітету в особі Ірини Олександрівни Шкурупскої, Кристини Ігорівни Тарасової та Анни В’ячеславовни Новак.