📌Відкриття coworking space в ОНЕУ!

‼️19 листопада о 14:00 відбулось урочисте відкриття нового коворкінгового простору в ОНЕУ 🤩
➡️Це сучасний простір для комунікації, співпраці та навчання усіх студентів та викладачів, який буде доступний кожному в ОНЕУ.
➡️Побудований за підтримки підприємницької спільноти та випускників, коворкінг також готовий до проведення майстер-класів, вебінарів та конференцій. Наявне все необхідне обладнання для забезпечення будь-якого формату зустрічі.
➡️Та головною функцією такого простору є забезпечення кожного студента, який потребує цього, робочим місцем.
⭕️Високошвидкісний Wi-Fi, мультимедійне та конференц обладнання, зручні столи та пуфики, дивани, сучасний ремонт – все це тепер доступне кожному студенту кожного робочого дня.
 
Окрема подяка за підтримку проекта:
🔸ПАТ “Банк Восток”
🔸ПАТ “Одеський кабельний завод “Одескабель”
🔸ТОВ “Цемент”
🔸АБ “Південний”
🔸АТ “ОТП Банк”
🔸АТКБ “Приватбанк”
🔸ТОВ “Бруклін-Київ Порт”
🔸Комп’ютерна школа “Hillel”
🔸ІФ “Бабіцький Інвестментс”
🔸Компанія “Wide Web”
🔸СК “Лион Брокер”
🔸Компанія “Інтер’єр плюс”
🔸В’єтнамська громада м.Одеса
🔸Розділянська міська Рада
🔸ГО “Одесити разом”

📌23 листопада 2021 року о 15:30 для студентів ФМОІТ відбудеться онлайн-зустріч із Інессою Платоновою

23 листопада 2021 року о 15:30 для студентів ФМОІТ відбудеться онлайн-зустріч із Інессою Платоновою, к. н. (PhD), CEO і натхненником PLASKE Academy, віце-президентом FIATA, віце-президентом транспортно-експедиторської компаніїАТ «ПЛАСКЕ» , учасником FIATA Logistics Institute, валідатором і ментором навчальних програм FIATA-Freight Forwarding і Supply Chain Management сертифікованим консультантом з експорту, експертом в області стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу ,оптимізації бізнес-процесів та управління ланцюгами поставок (Supply Сһаіп management), психологом та Гештальт Психотерапевтом.
Тема заходу: Стратегія життя і побудови кар’єри
На даній зустрічі Інесса Платонова розповість про :
– свій шлях до успішної кар‘єри
– як побудувати власну кар’єру та стати успішною людиною
– стратегію життя, яка допоможе зрозуміти себе та своє місце у світі
–  область стратегічного маркетингу
–  розвиток бізнесу

📌Зустріч із визнаним європейським оцінювачем REV (Tegova)

18.11.21 Сергій Фролов  —  засновник мережевої оцінюючої компанії «Аргумент» , голова всеукраїнскої організації оцінювачів , оцінювач із досвідом понад 20 років, визнаний європейський оцінювач REV (Tegova) провів zoom-лекцію для студентів 1-4 курсів факультету Менеджменту, обліку та інформаційницх технологій.
Сергій у цій сфері вже 22 роки, а тому знає багато про одну з найдавніших професій – оцінювач майна, яка й зараз залишається дуже актуальною, адже має широку сферу застосування: від дій із майном державної чи комунальної власності до визначення збитків або розміру відшкодування за рішенням суду.
Головними напрямами доповіді стали: формування правильного уявлення про професію, освітлення основних напрямів всередині професії та перспектив кожного з них, розповідь про переваги й недоліки оцінювача майна та  необхідні для фахівця якості.
Оцюнювач нагосив на тому, що станом на сьогоднішній день, дана сфера має великий попит на дійсно кваліфікованих робітників. Студенти дізналися, що для успішного кар’єрного зростання необхідно поєднання як професійних навичок, серед яких є знання законодавства та економічної ситуації в країні, так і особистостісних якостей, наприклад, сміливість у прийнятті рішень та наявність лідерських здібностей.
А для тих, хто вирішив пов’язати свою професійну діяльність із сферою оцінки майна, існує три основних напрямів роботи: оцінка для фінансових установ, оцінка для бухгалтерської звітності та оцінка для цілей оподаткування. Сергій Фролов вбачає задоволення професійних амбіції у такій послідовності: робота в оціночній компанії — створення власного бізнесу — становлення глибоким фахівцем в одному напрямку (а таких фахівців, за словами Сергія, дуже бракує).
Мы дуже вдячні Сергію Фролові за дійсно цікаву та інформативну доповідь та нашому декану Володимиру Володимировичу за організацію конференції.

📌17.11.2021 р. було ініційовано підписання договору про співробітництво між ОНЕУ та національною мережею готелів «Reikartz Hotel Group»

За результатами переговорів 17.11.2021 р. було ініційовано підписання договору про співробітництво між Одеським національним економічним університетом та національною мережею готелів «Reikartz Hotel Group», що об’єднує 40 готелів категорії 3 та 4 зірки в Україні та за її межами.

Договір про співробітництво, який був підписаний Ректором Одеського національного економічного університету, д.е.н., професором Ковальовим Анатолієм Івановичем та партнерами, передбачає:

– проведення вебінарів практиками готельного бізнесу; 

– надання студентам ОНЕУ можливості проходити практику у висококласних готелях;

–  організацію виробничих екскурсій для студентів та викладачів ОНЕУ на підприємства готельної мережі «Reikartz Hotel Group»;

– проведення підвищення кваліфікації викладацького складу кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу ОНЕУ у формі організованих курсів.

Як перший крок у напрямі співпраці вже було надано можливість викладачам кафедри ТтаГРБ пройти курс «Level Up разом з Reikartz», який вже було організовано з 18-31 жовтня 2021 р.

Програмою курсу передбачено 6 онлайн занять:

– Принципи роботи сучасної готельно-ресторанної мережі;

– Стандарти служби прийому та розміщення;

– Ресторанний комплекс. Чек-ап роботи ресторану;

– Організація служби хаускіпінг;

– Основні показники ефективності готелю.

Висловлюємо подяку Ірині Магалецькій – начальнику відділу навчання та розвитку в Reikartz Hotel Group та Ліфіренко Олені – менеджеру з корпоративної культури, заступнику керівника Навчального центру готельної і ресторанної справи Reikartz Hotel Group за відкритість до співпраці та готовність підтримувати викладачів і здобувачів вищої освіти ОНЕУ у вивченні практичної діяльності підприємств сфери гостинності.

📌16 листопада 2021 року кафедрою бухгалтерського обліку та аудиту було проведено дуже цікавий освітній захід: «Оподаткування для дорослих – Transfer pricing».

16 листопада 2021 року викладачами кафедри бухгалтерського обліку та аудиту: д.е.н., професором Кузіною Р. В., к.е.н., доцентом Старенькою О. М., к.е.н., доцентом Добрунік Т. П. в рамках навчальної дисципліни «ОПОДАТКУВАННЯ» було організовано та проведено дуже цікавий освітній захід: «Оподаткування для дорослих – Transfer pricing». 

Запрошеним фахівцем була Богданова Ольга – радник заступника Міністра фінансів України, аудитор та керуючий партнер компаній Crowe Erfolg Ukraine
(член Crowe Global), Радник Голови по питаннях оподаткування Всеукраїнської аграрної Ради, заступник голови Податкового комітету при ТПП, голова наглядової Ради Палати податкових консультантів, член Громадської ради при ДПС, Голова ревізійної комісії Міжнародного товариства польських підприємців в Україні, член Експертної та Методологічної ради при Мінфіні.

На освітньому заході присутні дізналися більше про сутність трансфертного ціноутворення; оптимізацію податків у Facebook, Google, Amazon; сутність принципу “витягнутої руки”; методи доведення дотримання принципу “витягнутої руки”.

Доповідь фахівця дуже зацікавила студентів різних курсів та викладачів, бо базувалася на сучасних прикладах з міжнародної практики та надала повне
уявлення про секрети трансфертного ціноутворення.

Всі присутні брали активну участь у дискусії щодо Кар’єри Transfer Pricing Advisor у міжнародній компанії.

Для студентів було запропоновано брати участь у заходах, що проводяться освітньо-дослідницьким центром щодо питань практичного оподаткування на базі
групи компаній Crowe Erfolg Ukraine та можливість стажування в компаніях цієї мережі.

Організатори заходу, учасники висловлюють велику вдячність запрошеному фахівцю – Богдановій Ользі за дуже цікавий матеріал, приділений час, корисні
приклади, спілкування, мотивацію для наших студентів, можливість долучитися до обговорення актуальних питань сучасного бізнесу та сподіваємося на подальшу співпрацю!