📌19 жовтня 2018 р. кафедра іноземних мов з метою профорієнтаційної роботи провела міський квест «Сучасна Одеса» іноземними мовами для учнів 10-11 класів ✔

19 жовтня 2018 р. кафедра іноземних мов з метою профорієнтаційної роботи провела міський квест «Сучасна Одеса» іноземними мовами для учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим їх вивченням. У квесті взяли участь команди гімназій №1, 2, 7, 8, школи-гімназії №4, приватних шкіл «Гармонія» та «Майбуття», СШ №17, 40, 86, а також Рішельєвського ліцею. Загальна кількість учасників заходу була близько 100 осіб.

Квест розпочався у головному корпусі ОНЕУ, а її урочисте завершення відбулося у корпусі №6. На початку гри кожна команда отримала пакет завдань, в яких за допомогою кросвордів, загадок та ребусів закодовані цікаві, привабливі або новітні місця Одеси (арт-об’єкти, скульптури та інші простори для проведення вільного часу).

Участь у квесті дало змогу учням ознайомитися з ОНЕУ, зазирнути у середину його життя, а також відчути його привітливість та гостинність. До того ж, учні мали змогу розкрити місто Одесу з історичної та культурної сторони, адже місто розвивається з кожним днем.

📌9 листопада 2018 року студенти обліково-економічного факультету до Дня української писемності та мови презентували школярам виставу✨

9 листопада 2018 року студенти обліково-економічного факультету Одеського національного економічного університету до Дня української писемності та мови презентували школярам Одеського ліцею «Європейський» виставу за мотивами твору І. Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я».

📌11 листопада – Міжнародний день маркетолога та Всесвітній день шопінгу!🎉

На кафедрі ставляться до цієї події вельми творче – кожна група нашої спеціальності підготувала креативне вітання на адресу улюблених викладачів!

Так, 55 та 35 група підготувала конкурси на знання брендів, впізнавання приналежності лідерів думок до різних товарних категорій з солодкими призами! Маркетологи 2-го і 4-го курсів підготували смішні відеоролики про насущні проблеми життя студентів в ОНЕУ! Першокурсники порадували веселими піснями і навіть танцювальними номерами!

В цілому, свято вдалося на славу! Окрема подяка вже злагодженому колективу ведучих, звуковику, оформленню, відточеній роботі кураторів на чолі з Баранівської Мариною Ігорівною!

📌25 жовтня в Україні відзначають День маркетолога✨

Наша кафедра вирішила приурочити до цієї події Студентську конференцію, в якій брали участь студенти-маркетологи всіх курсів, зробивши цей захід справді урочистим!

Студенти зробили цілих 13 доповідей на актуальні і животрепетні теми маркетингу – від особливостей нейминга, брендингу та використання НЛП в рекламі до розвитку відеохостингу і технологій блокчейн.

Важливо відзначити не менш цікаві доповіді студентів ФЕФ і ФЕУП, присвячені психології колірного впливу, сервісу і екологічного маркетингу!

За підсумками виступів викладачами кафедри маркетингу була обрана краща доповідь, автором якої стала Коглер Тамара, студентка 55 групи. Приз глядацьких симпатій дістався Момотенко Катерині, студентці 35 групи.

Окрема подяка нашим ведучим – Сергію Шульзі та Маргариті, а також звукорежисеру – Владу Гозуну.

📌Пропонуємо до Вашої уваги новий випуск газети “Економіст” за вересень-жовтень📰

Пропонуємо до Вашої уваги новий випуск газети “Економіст” за вересень-жовтень!

Газета Одеського національного економічного університету «Економіст»:

  • висвітлює актуальні питання економічної освіти;
  • інформує про важливі події, що відбуваються в ОНЕУ;
  • повідомляє про основні здобутки професорсько-викладацького складу, працівників та студентів ОНЕУ в різних напрямках діяльності (навчальній, науковій, виховній тощо);
  • знайомить із роботою Ради молодих учених, Профспілкового комітету та студентського самоврядування, інших громадських організацій студентів та викладачів;
  • публікує матеріали найрізноманітнішої тематики.

Випуски газети “Економіст”з 2010-2018 рр. Ви можете подивитися тут.