📌Підсумки РЕКЛАМА-ФЕСТ 2019❕

Прийшов час підводити підсумки РЕКЛАМА-ФЕСТ 2019!

Багато різних почуттів і емоцій викликає наш студентський конкурс креативу!

У цьому році ми намагалися зробити його дійнсно летнім- на березі моря, на рідній для ОНЕУ базі “Економіст”, щоб наші любі учасники змогли поєднати приємне з корисним – відпочинок з демонстрацією своїх рекламних талантів!

Ще однією відмінністю став новий формат: об’єднання з проектом “Рекламний полігон”, дітищем нашого шановного голови журі Євгена Вікторовича Ромата, голови Спілки рекламістів України.

Отже, в категорії “Друкована реклама” журі нашого конкурсу розподілило свої переваги наступним чином:

  • 1-е місце і грошову винагороду 2000 грн – “Донорський лайк”, автор Литвинова Віра Володимирівна з Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченко;
  • 2-е місце і грошову винагороду 1000 грн – після бурхливого обговорення було вирішено віддати відразу двом роботам “Birdy Granola”, автор Майор Євгенія з Одеського національного економічного університету, а також “Привід для Carlsberg”, автор Сліпченко Владислав Олександрович з Київського національного торговельно-економічного університету;
    3-е місце не було присуджено жодній роботі через рішення по 2-му місцю.

Спеціальні призи від нашого партнера – бренду косметики ручної роботи “Medovaya” у даній категорії отримали наступні роботи:

  • “Сміттєвік” – автор Литвинова Віра Володимирівна, Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченко,
  • “Коректор” – автор Радченко Вероніка, Київський національний торгово-економічний університет,
  • “Серце для Сільпо” – автор Коглер Тамара Вернеровна, Одеський національний економічний університет.

У категорії “Відеореклама” журі вирішило відзначити заохочувальними призами від нашого партнера – бренду косметики ручної роботи “Medovaya” наступні роботи:

  • “Релакс” від Травіна Євгенії Анатоліївни з Київського університету ім. Бориса Грінченка;
  • “За кермо НЕ сідай” від команди “Кооператісти” з Тернопільського кооперативного торговельно-економічного коледжу;
  • “Кросівки Adidas” від Бостан Анни з Одеського національного економічного університету;
  • “Google Play Music” від Коглер Тамари з Одеського національного економічного університету.

Головні призи були розподілені наступним чином:

  • 1-е місце і грошову винагороду 5000 грн отримав Яковенко Сергій Володимирович, автор роботи “Кулькова ручка” з Харківського національного економічного університету;
  • 2-е місце не присуджено;
  • 3-е місце і грошову винагороду 1500 грн отримав Шевченко Дмитро Васильович з Чернігівського національного технологічного університету за ролик “Нова пошта”!

Вітаємо студентів з перемогою!!! Впевнені, що Ваші успіхи надихнуть Вас на створення нового рекламного креативу!!!

Хотілося б подякувати студентам спеціальності «Маркетинг» і «Міжнародна логістика», які допомагали в організації всього процесу фестивалю від прикраси локацій, настройки техніки, ведення, фото- та відео-забезпечення, реєстрації, кава-пауз та навіть протистояння складним погодним умовам! Без вашої командної роботи у нас нічого б не вийшло!

Необхідно відзначити, що колектив кафедри маркетингу на чолі з Іриною Львівною Літовченко – головним ідейним натхненником РЕКЛАМА-ФЕСТ – як завжди, спрацювали як злагоджений оркестр!

Усі ФОТО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *