12 квітня 2018 року в рамках щорічної студентської конференції Одеського національного економічного університету «Минуле, сучасне, майбутнє» кафедрою маркетингу було проведено секційне засідання
«Тенденції розвитку маркетингу на початку ХХІ сторіччя».
Студенти різних курсів спеціальності «Маркетинг» виступили із доповідями щодо сучасних маркетинговий тенденцій та актуальних проблемних тем у цій сфері/
Серед студентів, які виступали в ролі глядачів, провели анкетування, за результатами якого визначили найкращих доповідачів, які були нагороджені сертифікатами та пам’ятними подарунками.
За результатами роботи секції маркетингу було підготовлено ювілейний збірник студентських статей, присвячений 50-річчю Факультету міжнародної економіки, який включає рекордну кількість статей – 72, поданих від студентів різних факультетів Одеського національного економічного університету: ФМЕ, ФЕФ, ФЕУВ, КЕФ, ЦЗФН, що свідчить про зростання ролі маркетингу в всіх сферах економіки.